Utolsó kommentek

Beszarok... KÖRLEVÉL

2009.12.28. 23:18 | Xinaf | komment

Címkék: botrány poén

Ma körlevelet kaptam. A szokásosnál is nagyobb baromság. Elöszőr le akartam közölni eredeti alakjában, de 90 soros volt (!!!!!), annyira szét volt tördelve. Ez tömörítve, kommentár nélkül 27 sor. Kommenttel kicsit több lesz, de igérem, megéri elolvasni, a kommentárom vastagon ki van emelve.

Normál esetben nem küldök tovább ilyen fajta üzeneteket,(de azért most küldtél...) de ez a levél egy nagyon jó baráttól jött, aki ügyvédnõ,(ez még nem jogosít fel senkit, hogy hülyeségekkel zaklasson) és egy érdekes lehetõségnek tűnik. (Inkább röhejjesnek...) Ha õ azt mondja nekem, hogy ez működik, akkor működik is. (Nem akarlak megbántani, de téged átbasztak...) Minden esetre nem veszt vele semmit az ember. (Kivéve az értékes perceket az életéből, a tárhelyet, stb.) A következőket mesélte el nekem: Ügyvédnõ vagyok és ismerem a törvényt. (Én meg blogger vagyok, aki ismeri a történelmet. Ki nem szarja le, mi vagy? Hogy jön ez ide?) Ez egy tény. (Senki nem tagadta. Senki nem kérdezte. Senkit nem érdekel.) Ne csapjátok be magatokat, az AOL és az Intel tartja magát az ígéretéhez a bíróságtól és milliós nagyságrendű követelésektől való félelme miatt, ahogy ezt nemrég a Pepsi Cola csinálta a General Electic-kel. (Szimplán nincs semmi, de semmi értelme ennek a mondatnak...) Kedves barátaim, ne tartsátok ezt egy buta viccnek. (Ez inkább egy nagyon rossz vicc...) Bill Gayes most osztja szét a jövedelmét. (Nem Bill Gates? Nevet változtatott, vagy nem a milliomos Micrisoft kisistenről van szó? Szétosztja a jövedelmét? Ez igazán rendes dolog így, válság idején...) Ha most nem reagáltok rá, később megbánhatjátok. (Mázli, hogy én ezúton is reagálok...) A Windows még mindig leggyakrabban használt program. A Microsoft és az AOL kísérleteznek ezzel az e-mailen keresztül elküldött szöveggel (e-mail béta test). (Jah, érdekli őket, hány idióta van a világban...) Ha elkülditek ezt az e-mailt a barátaitoknak, akkor a Microsoft 2 hétig követi nyomotokat.(Attól mentsen meg engem az ég...) Minden egyes személyért, aki ezt az e-mailt elküldi, 245 EUR-t fizet a Microsoft. (Ez annyira hihető, nem?) Minden egyes személyért, akinek elküldtétek és õ továbbküldte ezt az e-mailt 243 EUR-t fizetnek, a harmadik személyért, aki megkapja, 241 EUR-t fizet a Microsoft. (Ha ennyi feles pénz van, miért nem az éhezést oldják meg?) 2 hét után a Microsoft küld nektek egy levelet, amiben kéri a postai címetek megerősítését és küld egy csekket. Üdvözlettel: Charles S. Bailey General Manager Field Operations 1-800-842-2332  Ext.1085 or 904/245-1085 or RNX 292-1085 mailto: Charles_Bailey@csx.com_ (Tök jó, hogy e-mailen keresztül megtudja a valós címemet a Microsoft... CHARLES S. Bailey amúgy hogy a fenébe lehet ügyvéd NŐ????)
Én ezt csalásnak tartottam, de két héttel később, miután ezt a levelet megkaptam és továbbküldtem, a Microsoft kérte tőlem a címem és kaptam egy csekket 24800 Euro-ról.
(Ha csalásnak tartottad, miért reagáltál rá?) Válaszolnotok kell, mielőtt vége a tesztnek, ha valakinek megadatik ez a lehetőség, élnie kell vele. (Különben agyonlő a Microsoft halálkomandó...) Bill Gates számára ez a kiadás csak egy reklámköltség. (Akkor most mégis Gates, nem Gayes? Azért ez nem mindegy.) Kérlek, küldjétek el ezt a mailt annyi embernek, amennyinek csak tudjátok. (Kérlek, legyetek ti is milliomosok, egyedül úgy unatkozom a Bahamákon...) Legalább 1000 EUR-t kell kapjatok. (Különben agyonlővik őket a mi halálkommandóink...) Ne segédkeznénk az e-mail továbbításban ha nem lenne nekünk is érdekünk.(De igen, mert hülyék vagytok, hülyének néztek minket, és még hazudtok is!) Az apám egyik ismerőse néhány hónappal ezelőtt részt vett ebben. Amikor legutóbb meglátogattam  mutatott nekem egy csekket. Az összes 4324,44 EUR-t tett ki. (Ennyivel tartozik a gázműveknek? Akkor nem ártana befizetnie a számlát...) Patrícia néni, egy jó barátom nagynénje, az Intelnek dolgozik és nemrég kapott egy 4543,23 EUR összeg csekket a levél továbbításáért.(Xinaf bácsi, a kedvenc bloggerem senkinek sem dolgozik, és nemrég mutatott egy tök jó bejegyzést, ami egy idióta körlevélről szólt...)

Összefoglalás: szóval még mindig van pár idióta baromállat, aki szerint a pénz a fán terem, és semmit nem kell csinálni érte. Könyűszerrel lehet akárki milliomos, és a sok hülye mégis dolgozni jár.
A témáról Malkáv is és én is írtunk már korábban.

Ráadás: Én ezt az üzenetet iwiw-en kaptam... ha a Microsoft képes is lenne az e-mailek alapján lenyomozni a címem, ezzel buktam az egészet, mert IWIWEN JÖTT!!!! 
Isten nagyon szeretheti a hülyéket, ha ennyit teremtett belőlük...
 

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr361629492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2009.12.29. 00:20:30

Általában azt mondom, hogy az élet érték, de az ilyen élet legfeljebb haldoklásnak nevezhető... államköltségen lőjék tarkón, jobb úgy mindenkinek.

mezeinewsee 2009.12.29. 17:33:49

úgyis megtudom, ki küldte neked... ha közös ismerős, és nekem is küld, akkor viszont morci leszek
süti beállítások módosítása