Utolsó kommentek

"A mai tinik, tisztelet a kivételnek, NAGYON hülyék"

2010.11.11. 09:26 | Xinaf | 2 komment

Címkék: filozófia harag gyakorikerdesek

Egy lány ismerősöm mondta egyszer egy közösségben a fenti mondatot. Nem szeretem az általánosítást, de azárt valami alapja általában van...

Jöjjön pár okos, alapos ismereteket feltételező kérdés a gyakorikerdesek.hu-ról...

Uborkával csináltam, az gáz?
Nem, édes lányom, ez tökre normális...

FiúK! HOgyan kell lemérni a herék nagyságát? (milliliterben)
Hubazdmeg...

Egy fiúba vagyok szerelmes, de szexuálisan csak a lányokhoz vonzóm mit tegyek? 17/L
Én hülye meg azt hittem, ez valamennyire együtt kéne járjon... köszönjük, XXI. század...

A barátnőm csak akkor hajlandó velem lefeküdni ha van mindkettőnkön zokni. Ez fétis vagy mi?
Most erre milyen választ vársz? Ha azt írják, igen, jobb lesz? Vagy nemlegesbe reménykedsz? És amúgy, számít, hogy igen vagy nem?

Szerintetek ha már 2hete késik és most megjött attol még terhes lehetek? Nem vettem még tesztet.
Most komolyan, ha még nem tanul biológiát, nem fiatal a szexhez?

Műpéniszt akarok készíteni! Miből, hogyan lehet?
Te jó ég... értitek, az uborka, banán, mutató-közép ujj már nem elég. De pénzt nem akar kiadni érte... egyáltalán hogy jut valakinek ilyen az eszébe? Tényleg öregszem...

Lányok, ti már masztiztatok suli wc-be? úgy h pl kikéreckedtetel pisilni? én ma kétszer 17L
Nem tudom, pontosan milyen válaszra számít ez az okos leányka, de tisztázzuk: nem, ez nem normális, a kérdés feltevése még annyira sem! Anyukád büszke lehetne rád...

Lányok, nektek mi a véleményetek egy olyan fiúról, aki nem hagyja, hogy a farkánál fogva vezessétek?
Fiam, te retardált vagy... nyilván lenézik, megvetik, gyűlölik a lányok az ilyeneket, mert valójában minden nőnek az a célja, hogy a farkánál fogva vezesse a pasikat. Ez egy koloszális nő-világuralmi terv. A lányok ilyenek. Jah, és nem finganak. Ez köztudott.

Igaz az, hogy a herék eltávolítása nem szünteti meg a nemi vágyat?
Bele se gondolok, miért érdekli ez a kérdezőt...

Mi a véleménytek a gyermekprostitúcióról?
Na, vajon milyen válaszra számítasz? Mindenki éljenezve ünnepli a dolgot...

Hogy szoktatok párnával vagy zoknival masztizni? Írjátok le a véleményeteket!
Értitek, mintha húszból huszan csinálnák ezt...

Kiszivtam a pasim farkát és nagyon fáj neki. mit tegyünk?
NE SZÍVD KI!

Párotokkal hogy hívjátok egymás közt a péniszt?
Zsozso... jaj, ez is egy olyan kérdés, amit feltétlen fel kellett tenni...

Miért g e ciszagú a péniszem?
Mert nem mosod, drága fiam... ellenben szagolgatod. Vagy már nagyon bűzlik.

Egy rendőr férfi milyen szerető?
Kicsit jobb a tűzoltó pasiknál, de alulmarad a vízvezeték szerelőkkel szemben. De ha ilyen okosakat tudsz kérdezni, akkor a rendőrszakmát neked találták ki!

Mit gondoltok? Szex közben letépni a pasi fejét.
Ez teljesen átlagos, és már-már unalmasan normális fantázia... De ha tényleg leírnám, amit most gondolok, nagy bunkónak lennék titulálva...

És most egy utolsó kérdés, ami az oldal olvasása közben nekem is eszembe jutott:

BELEGONDOLTATOK MÁR, MI LENNE AKKOR, HA NEM LENNE NET, ÉS EZ AZ OLDAL?
Főleg az éretteknek szól ez a kérdés.
Mi lenne?
A sok hülye hogyan kérdezné meg azt, hogy: A barátom gumi nélkül ment el boltba, lehetek terhes?
Mi lenne velük?

Hogy is fogalmazzak... én, hülye konzervatív pöcs, azt képzeltem, hogy az ember azért kerül egy másikkal szexuális kapcsolatba, mert szereti. Azt hittem, hogy a cél a test és a lélek egyesítése. Azért hittem mindezt úgy, ahogy, mert bele se gondoltam, milyen szinten nem tudják ezek a szerencsétlen kamaszok, mi is a szexualitás, ellenben a remek társadalmunk mindenféle aberációt kínál tálcán. Vajon miért van az, hogy régebben a maszturbálás nem volt természetesebb a légzésnél, és nem volt normális egymás önkielégítési szokásairól kérdezősködni, főleg nem technikai szakfórumokat keresni az ügyben? Miért nem lehet ezeket a dolgokat diszkréten kezelni? És most direkt nem írtam le sok olyan kérdést, amik bár nekem evidensek, de nem tudhat mindenki. Oké, lehetséges, hogy valaki alap dolgokat nem tud. De amiket összeválogattam... szóval, szerintem érthető, mi a bajom. Ha nem, akkor nagy baj van.
A témáról már írtam, KATTINTS IDE, érdemes megint elolvasni.

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr862441130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mogyee 2010.11.11. 18:58:49

:D:D:D szereztél nekem pár kellemes percet ezzel...
de azt javaslom, ne húzd fel magad... a mai tinik - és igen, most a saját korosztályomat szólom le... - tényleg nagyon hülyék. De ha ettől érzik nagynak magukat... ám legyen. Hagyd rájuk, merjük remélni, hogy benő a fejük lágya. Vagy nem...

mezeinewsee 2010.11.13. 20:51:25

Nagyon hülyék. De nem hülyébbek, mint a ti időtökben voltak... sőt, a mi időnkben is voltak ugyanennyire hülyék. A gyerekek nem lesznek rosszabbak, csak már nem dr. Veress Pali bácsinak írnak levelet, hanem egy hülye oldalra a neten.
süti beállítások módosítása