Utolsó kommentek

NEM KELL!!!!!!!!!!!!!

2011.09.05. 21:40 | Xinaf | 6 komment

Címkék: video kritika botrány dalszöveg érdekesség

A világban sok gond van. Én csak egy kis szeletére térnék ki: a modern könnyű zenére.

Számomra döbbenetes, hogy milyen gusztustalan szutykokat hallgatnak emberek. És most nem arról beszélek, hogy ez vagy az a zene nekem nem tetszik, hanem hogy az adott zene SZUTYOK!!!!!!!!!!!!

Vegyünk pár példát, a szutykosság teljessége nélkül:

Mindenki ismeri azt az emberiség ellenes bűncselekményt Fluor Tomitól, hogy MIZU. A számban konkrétan nincs zenei tudás, az előadónak nincs hangja, és énekelni sem tud, a szövege gyomorforgató, a témája alpári. Ennek ellenére 11 millió feletti a nézettsége. Döbbenettel vettem tudomásul, hogy szülők egészen kisgyerekkel hallgatatják ezt a mocskot. Ilyenkor hívnám fel a figyelmüket ugyanennek az előadónak egy másik slágergyanús szerzeményére, melynek címe: GECIGRÁNÁT.

Aztán, azt hinnéd, nincs lejjebb, és talán igazad van. De a szintet ostromolja Arany Jancsika (Johny Gold), aki ellentétben Fluorral, egy izmosabb, férfiasabb jelenség, de így is érdekes... MINDEN JÓ VELEM című számától konkrétan lefagytam. De ezt még felfoghatjuk úgy, hogy csak poénnak szánta.

Aztán ugye a valóságshow hősök. Van ugye Alekosz, aki nem csak, hogy idióta névvel van megverve, de még bunkó is, és testre kb. egy hernyóra hasonlít. (Nem néztem ilyesmit, bulvársajtót olvasok.)
Na, egy ilyen embernek célszerű dalt írni. Mit dalt? Himnuszt! Hallgassátok az ALEKOSZ HIMNUSZ-t!

Amikor már azt hinnéd, vége van, hát nagyon tévedsz. Az elején írtam Fluor Tomit, de van neki egy hetero élettársa, aki S.P., született Éder Krisztián. Külsőre, mint egy buzi. Hangra, mint egy buzi. Talán ezért nem énekel ő sem, végül is tényleg nem tud. De A NEVE SP.

És még mindig nem a legalja. Mert ami engem még a Mizunál is jobban megütött, kinyírt, padlóra küldött, és megrugdosott VV Zsófitól a RÁGÓGUMI. Persze itt sem énekel senki, de ráadásul itt a csaj is rohadt csúnya, és az egész egy borzasztó Kesha paródia.

Érdekesség, hogy az Alekosz Himnusz az egyetlen a listán, amiben van ének és hangszer is. Elkeserítő, hogy ezeknek mind 100.000 felet tvan a nézettségük.

És hogy valami érteles zene is szerepet kaphasson ebben a bejegyzésben: kedves itten szerpelő "előadó művészek", külön kiemelve a három igazán szart, azaz SP-t, Fluort, és Zsófit. Amit ti csináltok, az megmozgatott bennem is egy érzést. Ugyanazt érzem, amit Nagy Feró megénekelt:


"Nem kell
Hányszor mondjam nem kell
Akkor sem kell semmi
Semmi nem kell, nem kell
Tőled nem kell, nem kell
Mégha nem kell sem kell semmi
Semmi nem kell
Nem nem, nem, nem kell!

Nem kell, hát hányszor mondjam, nem kell
Akkor sem kell semmi
Semmi nem kell nem kell
Tőled nem kell, nem kell
Mégha nem kell sem kell semmi,
Semmi nem kell,
Nem kell, nem, nem, nem kell!

Na, de várj!
Mert ért már téged sok-sok csalódás,
Azért várj!
Mert érni fog még sok - sok csalódás,
Egy pofon nekem, egy pofon neked!
Egy pofon nekik, hát még egyet nekik!

Nem kell, hát hányszor mondjam nem kell
Akkor sem kell semmi
Semmi nem kell, nem kell
Tőled nem kell, nem kell
Mégha nem kell sem kell semmi
Semmi nem kell
Nem kell, nem kell, nem kell, nem kell,
NEM!

Na, de várj!
Mert ért már téged sok-sok csalódás,
Azért várj!
Mert érni fog még sok - sok csalódás,
Egy pofon nekem, egy pofon neked!
Egy pofon nekik, hát még egyet nekik.

Nem kell

Hát hányszor mondjam nem kell
Akkor sem kell semmi
Semmi nem kell, nem kell
Tőled nem kell, nem kell
Mégha nem kell sem kell nem kell
Nem kell nem kell, nem kell, nem kell, nem kell,
Nem kell, hát hányszor mondjam nem kell!!!"

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr863205161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Morviniuszka 2011.09.06. 20:05:59

Nem kell!!!!!!! Hányszor mondjam nem kell!!!!!!!!!

Mogyee 2011.09.06. 21:12:25

na igen... teljesen szívemből szóltál. A nyár végén utaztam le Tokajba, és a vonaton mellettem ült egy nagymama és egy négy év körüli kislány. Nagyon aranyos, érdeklődő kisgyerek volt, nézelődött, beszélt, énekelgetett. Én is megmosolyogtam, de után szabályosan sokkot kaptam. A kislány ugyanis felém fordult, és angyali mosollyal közölte "Te lány én meg fiú, na mizu, mizu, mizu..." olyan lendülettel fejeltem le a karfát, ami mellett kerestem a leesett füzetem, hogy a fél vagon felfigyelt a hangra. Én meg legszívesebben elsírtam volna magam, és nem az ütéstől...
Ugyanezt érzem, amikor korombeli fiatalok, vagy akár annál kicsit idősebbek-fiatalabbak jelentik ki, hogy nem hallgatnak magyar zenét, mert az sz@r. Őszinte leszek... ha ezt jelenti a magyar zene, megértem őket... DE! nem ezt jelenti, csak a csapból is ez folyik. Sajnos. És a gyerekek ezeken a szennyeken nőnek fel... és ők a jövőnk...
Kedvem lenne felkeresni az összes ilyen előadót pár hasonlóan elkeseredett embertársammal. És ha mondjuk olyan százan állunk az ablaka alatt, cseppet sem boldogan, akkor kérdezném meg egy angyali mosollyal... na mizu, mizu, mizu?

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2011.09.10. 00:45:24

@Mogyee: Csatlakoznék a lincselő tömeghez - hol kell aláírnom?

Charlotte7 2011.09.12. 21:38:52

Olyan brutálisak tudtok lenni...Mindig mondtam, hogy az értelmi fogyatékosoknak zárt osztályon a helyük. :) Puha ágy, rengeteg nyugtató:DDD

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2011.09.19. 15:01:51

@Charlotte7: Félreérted. Ez nem kegyetlenség, sőt, éppen ellenkezőleg, ez a kegyelem állapota. Nem bántani akarjuk őket, hanem segíteni rajtuk - bár az valóban némiképpen sajnálatosnak tűnik, hogy esetükben csak ez a módszer tűnik megfelelőnek és hatásosnak.
süti beállítások módosítása