Utolsó kommentek

Játék volt

2011.12.14. 21:04 | Xinaf | 1 komment

Címkék: video filozófia dalszöveg

Találtam egy felvételt a youtube-on. Nagyon megörültem neki, mert elég jól leír valamit, ami már rég bennem volt.
Mint az köztudott, sok fiatal lány van körülöttem, kb. 14-20 évesig. Egyik részük még szűz, megkockáztatom, Istennek hála. A másik részük már nem. Volt, akinek saját elmondása szerint ez csodálatos élmény volt, volt aki annyit mondott: "nem a legfinomabb módon vesztettem el".

Rohanó, liberális, szabad szerelmet hirdető világunkban pedig olyan 15-16 éves korban már divat túlesni ezen a szüzesség témán, mindkét nemnél. Már kérdezték tőlem, ha egy dolgon változtathatnék az életemben, mi lenne az? A válasz: még mindig szűz lennék. Hát igen, anno engem is magával ragadott a kötelező "legyünk már túl rajta" érzés. Ezt visszacsinálni pedig már nem lehet.

Félreértések elkerülése végett: nem erkölcsi példázatokat szeretnék most írni. Mint a bevezetőben leírtam, találtam egy felvételt...
A már emlegetett lányismerőseim közül is nem egy ember kapott ultimátumot: csináljuk, vagy hagyjuk az egészet a francba? Nem várhatok örökké... Stb.

Valószínűleg, sok-sok évvel ezelött, Szinetár Dóra is kapott ilyen ultimátumot. Neki remek válasza volt erre:


Jó - elhiszem, hogy beleuntál,
ha valaki, én megértlek drágám,
fárasztó egy kiskorú lány!

Jó - kevesled, mit tőlem kaptál,
és nem lehet, hogy évekig rám várj,
hisz úgy érzed, te felnőtt vagy már!

Játék volt, játék volt,
játék - és egyikünk most kimarad a játékból!

Játék volt, játék volt,
játék - de miért kéne belehalnom - játékból?!

Jó - ennyi volt a mesevilág,
elveszett egy gyerekes ábránd,
mégsincs bennem szomorúság!

Jó - menj csak el egy másik után,
az én szívem se maradhat árván,
lesz majd aki csak engem vár!

Játék volt, játék volt,
játék - és egyikünk most kimarad a játékból!

Játék volt, játék volt,
játék - bolondos és felejthető játék...

Játék volt, játék volt,
játék - és egyikünknek elég volt a játékból!

Játék volt, játék volt,
játék - de miért kéne belehalnom - játékból?!

Nekem nagyon betalált!

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr863464053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Morviniuszka 2011.12.16. 17:09:14

Még mindig jó hangja van! :)
süti beállítások módosítása