Utolsó kommentek

100 kérdés - 100 válasz

2012.05.26. 23:19 | Xinaf | Szólj hozzá!

Címkék: teszt hétköznapok

Ismét eljött az ideje egy személyiség tesztnek! Nagyon szeretem ezeket, nem tudom miért, de szórakoztató.

1.     Jelenleg mi a kedvenc dalod? - Nem kifejezetten dal, de az Ároni áldás egyik fordítása nekem nagyon tetszik.
2.      Most mit hallgatsz? - Konkrétan a fent közölt linken az Ároni áldást :)
3.      Hány éves leszel 3 év múlva? - Ha megélem, akkor közelíteni fogok a 28-hoz, de még csak 27.
4.     Láttál már hullócsillagot? - Igen.
5.     Kívántál valamit? - Igen.
6.    Teljesült?  - Nem. De így jár az, aki hullócsillagokhoz fordul az Úr helyett.
7.    Mi volt életed legjobb pillanata? - Hm... több is volt. Ha most egyetlen egyet kell kiemelnem, akkor az a pillanat, mikor egy liturgián megérintett az Úr.
8.    Életed legrosszabb napja? - Nehéz volt jól megfogalmazni, de a végeredmény: mikor kézhez kaptam egy elutasító választ, egy kérvényemre, ami nekem nagyon fontos lett volna. Aki érti, érti. Aki nem, de érteni akarja, keressen meg személyesen.
9.    Ha lehetne, egy kívánságod mi lenne az? - Eredetileg mást írtam ide, de valójában az, hogy az Úr mutassa meg, mi az én utam... kicsit bizonytalan vagyok. De ha megtalálom ezt az utat, akkor teljesen boldog életet élhetek.
10.   Mikor van a névnapod? - Február 14.
11.   Jól tanulsz? - Jelenleg nem tanulok, de anno nem tanultam annyira jól, amennyire képes lettem volna.
12.   Tudsz pókerezni? - Több féle szabályt is ismerek, de nem vagyok igazán jó játékos.
13.   Vallásod? - Görögkatolikus. De jobb szeretem a keleti katolikus kifejezést, mert jobban illik rám.
14.   Szereted a meséket? - A jó meséket nagyon!
15.   Voltál már kirándulni tengernél? - Nem kirándulni voltam, de jártam már tengernél.
16.   Van házi állatod? - Konkrétan nekem nincs, de a családban hemzsegnek a háziállatok.
17.   Kivel élsz együtt? - A szüleimmel és az öcsémmel.
18.   Panel vagy családi ház? - Meglepő leszek, de ameddig egyedülállóként élek, nekem jó a panel. Ha lenne család, persze jobb lenne a ház.
19.   Hol voltál utoljára? - Templomba.
20.   Mit ettél utoljára? - Brassóit.
21.   Kihívott fel utoljára mobilon? - Alister.
22.   Horoszkópod? - Mérleg, de nem hiszek a horoszkópban.
23.   Mitől félsz? - Több dologtól is.
24.   Játszol valamilyen hangszeren? - Sajnos nem. Elkezdtem párszor gitározni tanulni, de se szorgalmam, se tehetségem, se kitartásom hozzá.
25.   Nézel valamilyen sorozatot? - Trónok harca 2. évad.
26.   Édes vagy sós? - Édes!
27.   Van saját szobád? - Most már van.
28.   Milyen színű a szobád? - Fehér fal, rajta zöld virágmotívumokkal.
29.   Van poszter a faladon? - Még van, de már nem sokáig.
30.   Hordasz valamilyen ékszert? - Ékszert nem, viszont szinte mindig viselek egy fából faragott keresztet a nyakamba, és egy imafüzért a kezemen.
31.   Mi a csengő hangod? - Bergendytől a "Mindig ugyanúgy".
32.   Voltál már egy híresség koncertjén? - Többön is, már amennyiben a magyar rock és heavy metál élő legendák is hírességnek számítanak.
33.   Láttál már szellemet? - Nem, és nem is fogok, nem hiszek benne.
34.   Jártál már Amerikában? - Nem. Nem is hiszem, hogy fogok.
35.   Hova jársz szilveszterezni? - Sokáig mindig máshova jártam, de szerintem már nem nagyon fogok bulizni szilveszterkor.
36.   A legviccesebb ember, akit ismersz? - Sok vicces embert ismerek. :)
37.   Tanulsz idegen nyelvet? - Már nem.
38.   Szeretsz olvasni? - Nagyon! Csak egyre kevesebb időm/energiám van rá.
39.   Van rossz szokásod? - Nem is egy.
40.   Háton alszol? - Forgolódom.
41.   Ültél már repülőn? - Nem, de szeretnék.
42.   Voltál már kórházban komolyabb baj végett? - Kétszer is. Egyszer, még csecsemőként, valami gégeproblémával, ami kis hijján megölt, egyszer meg kamaszként, mikor 40 fokos lázzal kimentem koncertre, majd másnap kiderült, hogy kiszáradtam, és az állapotom kezd veszélyesbe fordulni.
43.   Mivel szeretnél foglalkozni felnőtt korodban? - Ezt a kérdést rábíztam az Istenre. Amit Ő kijelöl nekem, azzal.
44.   Nyár vagy tél? - Hm... mindkettőben megtalálom a szépségét. Amíg tanuló voltam, addig a nyárra szavaztam volna, de most jelenleg tök mindegy. :)
45.   Plüssel alszol? - Nem.
46.   Félsz a sötétben? - Már nem, sok-sok évvel ezelőtt még féltem.
47.   Van örök ellenséged? - Nincs.
48.   Nyomulós vagy? - Nem, legalábbis nagyon remélem.
49.   Fent vagy Facebookon? - Nem.
50.   Eltörted már valaha valamidet? - Nem, szerencsére.
51.   Űzöl valamilyen sportot rendszeresen? - Megint elkezdtem testépíteni, meglátjuk mennyire lesz hosszú életű.
52.   Szoktál reggelizni? - Szinte mindig.
53.   Késtél már el suliból? - Suliból igen, melóból még soha.

Kedvencek:
54.   Melyek a kedvenc napjaid? - Hétvége.
55.   Mi a kedvenc színed? - Nincs.
56.   Mi a kedvenc elfoglaltságod? - Több is van.
57.   Mi a kedvenc tantárgyad? - Anno a töri és az irodalom voltak azok.
58.   Kedvenc országod? - Magyarország.
59.   Kedvenc nyelved? - Magyar.
60.   Kedvenc helyed? - Hm... több is van. Bizonyos templomok, bizonyos vízpartok, stb.
61.   Kedvenc énekeseid? - Nincs kedvencem, több énekest is szeretek.
62.   Kedvenc színészed? - Arnold Schwarzenegger.
63.   Kedvenc filmed? - Több is van, pl. Legyetek jók, ha tudtok, vagy a Pió atya, a csodák embere, de ha nem lelki film, akkor Amerikai Piték (az eredeti színészekkel, tehát csak 4 db), és a Star Wars-ok, stb.
64.   Kedvenc éttermed? - Nincs, de én, (szégyen, nem szégyen) szeretem a gyorséttermeket (Burger King, McDonalds.)
65.   Kedvenc dalod? - "Minden mi él..."
66.   Kedvenc kajád? - Hideg gyümölcs leves, és rántott sajt, de ritkán találok valóban finomat.
67.   Kedvenc italod? - Jelenleg nincs.
68.   Kedvenc meséd? - Aranyhaj, és a nagy gubanc, Bűbáj, Szépség és a szörny.
69.   Kedvenc zenei stílus? - Hard rock. Mármint az igazi, hamisíthatatlan magyar Hard rock. (Bikini, Beatrice, Lord, Edda, P. Box, P. Mobil. - de csak a régiek (1990-es évek közepéig bezárólag.)
70.   Kedvenc Idézeted? - Sok van. "De amikor úgy tetszett annak, aki engem anyám méhétől fogva kiválasztott, és kegyelme által elhívott, hogy kijelentse Fiát énbennem, hogy hirdessem őt a pogányok között...", "Szeretlek téged Uram!", "Szeretni a bűnöst, noha bűnét utálom, és végkép szeretni azt, kiben még hit sem él." De van még sok, nekem kedves idézet.
71.   Kedvenc viseleted? - A bőrdzsekim.
72.   Kedvenc oldalak? - Néhány blog, lfg.hu, youtube :)

Kapcsolatok:
73.   Összetartó családod van? - Igen, hála Istennek!
74.   Van testvéred? - Négy édes testvérem, egy lelki húgom, és sok-sok cserkésztestvérem.
75.   Hány barátod van? - Kevés, és ez nem is baj. Egy kezemen meg tudnám őket számolni. Haverom az sok van :)
76.   Elmondasz nekik mindent? - Nem mindent, de szinte mindent.
77.   Könnyen barátkozol? - Nem. Kifejezetten nehezen.
78.   Van egy olyan barátod, aki külföldön lakik? - Barátom nincs, ismerősöm több is.
79.   Szeretsz új emberrel megismerkedni/új barátokat találni? - Nem, kifejezetten utálok ismerkedni.
80.   Jól kijössz a tanárokkal? - A nagy részükkel anno elég jól elvoltam, persze nem mindenkivel.
81.   Voltál már szerelmes? - Igen.

Külső:
82.   Hajszíned? - Sötét barna.
83.   Rövid vagy hosszú? - Rövid.
84.   Szemszíned? - Változó. Kék, zöld... hangulattól is függ, fényviszonytól is függ.
85.   Fogszabályzó? - Kellett volna.
86.   Szemüveges vagy? - Igen.
87.   Magasságod? 172 cm.
88.   Súly? - Már csak 82 kg. :)
89.   Tetkó? - Nincs, és nem is lesz!
90.   Piercing? - Nincs és nem is lesz!

Belső:
91.   Pesszimista vagy optimista?
- Optimista. Az ember boldogsága nem a családján, ismerőseim, anyagi helyzetén múlik nagyrészt, hanem a saját mentalitásán.
92.   Magabiztos vagy félénkebb? - Egyre magabiztosabb :)
93.   Elégedett vagy magaddal? - Egyre inkább. Rám fért!
94.   Legrosszabb tulajdonságod? - Néha nagyon bántó tudok lenni, és hajlamom van ítélkezni mások fölött.
95.   Legjobb tulajdonságod? - Nem akarom magam sztárolni, így idézek több ismerőstől is: "Lehet rám számítani."
96.   Mi számít jobban a külső vagy a belső? - Az ember a kettő egysége. De a belsőt fontosabbnak érzem, és ez most nem egy közhely, hanem tény. Nekem még nő ideállom sincs :)
97.   Általában milyen a kedved? - Változó. Talán a "merengős" a legpontosabb.
98.   Könnyedén kijössz az emberekkel? - A legtöbbekkel igen.
99.   Könnyen zavarba lehet hozni? - Nem, de ha egyszer zavarba jövök, akkor nagyon :)
100. Hogyan jellemeznéd magad? - Olyan ember, aki próbálkozik keresztényként élni, próbálkozik átadni a volánt az élete autójában Jézusnak, és nem igazán megy neki. De nem adja fel, próbálkozik tovább.

Remélem okosabbak lettetek rólam :)

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr964548200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása