Utolsó kommentek

Köszönöm Uram!

2012.06.05. 19:11 | Xinaf | 2 komment

Címkék: boldogság élménybeszámoló Frigyes

Köszönöm gyors reagálásodat!

Emlékeztek még? Amikor eltűnt a cicánk, a legjobbfejebb, a Frigyes, írtam egy bejegyzést.

Most pedig itt ül az ölembe, és alig hagy bejegyzést írni! Megkerült!

Szétszórtunk pár "eltűnt a cicánk" plakátot ugyan, de senki sem hit benne igazán, hogy ennek foganatja is lehet... de ma mégis lett.
Miután az előző bejegyzést megírtam, elég szarul voltam. Még annál is szarabbul. Nem alakult jól az életem. Egyszercsak csöng a vezetékes.
Na, felvettem, és egy kedves női hang tájékoztatott, hogy a szomszéd utcában találtak egy fekete cicát, aki itt szokott futkosni, és sírdogálni, nem-e a mienk?
A minek volt. A kedves hölgy még szállító eszközt is adott, és egy picit macskatápot.

Szegény Frigyes magához képest elvadult (de még így sem jutott eszébe megkarmolni), és csontig fogyott, de jól van! Sajnos a kedves hölgy nevét nem jegyeztem meg, amit nagyon bánok, de elmondhatatlanul hálás vagyok neki!

Mit mondhatnék, Uram? Meghallgattad a kérésemet, hiába viselkedtem néha hozzád méltatlanul.

A rengeteg rossz most már mind mellékes. Olyan rég voltam boldog!

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr934567541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása