Utolsó kommentek

"Nézd, 100 a kérdés..." 100 a válasz :D

2012.07.13. 23:54 | Xinaf | Szólj hozzá!

Címkék: teszt hétköznapok

Holnap megyek cserkésztáborba, de nem szeretnélek titeket bejegyzés nélkül hagyni :) De mivel fáradt vagyok komoly témákhoz, így ismét magamról írok pár dolgot, a szokásos személyiségteszt, avagy 100 kérdés és válasz Xinafról témakörben :)

Lehet, unjátok páran, én szeretem ezeket töltögetni, és talán megosztok magamról pár olyan infót, amit nem tudtatok, de sosem árt, ha tudjátok :)

1. Születésnap? ~ Október 4.
2. Vér csoport: ~ Úgy tudom, AB +, de nem mernék rá megesküdni...
3. Szülőváros: ~ Budapest
4. Magasság / Súly ~ Jelenleg 172/85
5. Cipő méret: ~ 43
6. Család: ~ Anyu, apu, két nővérem, egy bátyám és egy öcsém. És rengeteg cserkész testvérem.
7. Mi az első emléked? ~ Nővérem expasija a feje fölé emel. Nem lehettem több 2-3 évesnél.
8. Mi akartál lenni kiskorodban? ~ Sok minden. Leginkább vadászrepülőgép pilóta :)
9. Gyermekkori becenév: ~ Tete. Onnan jött, hogy ha valaki rám mutatott, hogy "Te voltál!", én visszamutattam, és mondogattam, hogy "tetetetetetetetete". :) Ma már nem hívnak így, közben kaptam új beceneveket.
10. Mi volt általában a bizonyítványodba/ellenőrződbe írva (általános iskolában)? ~ Jegyek. Akkor még jófiú voltam, nem igen kaptam beírást.
11. Hányas voltál ének-zenéből? ~ Általában négyes, ötös, de nem az énektudásom miatt, hanem mert mindenki kb. ugyanezt a jegyet kapta.
12. Melyik tantárgyból voltál jó? ~ Irodalomból és töriből kiemelkedő voltam az osztályon belül, néha még az iskolán belül is.
13. Tartoztál valamilyen klubba az általános iskolában? ~ Nem.
14. Milyen embernek tartanak téged mások? ~ Attól függ, ki. Aki szeret, az biztos tud mondani rólam jókat, aki nem kedvel, az tuti tud mondani rosszakat.
15. Milyen embernek tartod magad? ~ Olyannak, akire lehet számítani. Segítőkésznek. És persze indulatosnak. De leginkább olyannak, aki próbál minél jobb ember lenni. Ez néha jobban sikerül, néha kevésbé.
16. Erősség és gyengeség? ~ Mindkettőből akad éppen elég. A legnagyobb erősségem a hitem, de hát azt is az Istentől kaptam, ahogy minden mást is. Gyengeségem... talán leginkább az erős indulataim. És a többi, amit nem részletezek :)
17. Valami amiben nem akarsz veszíteni? ~ Semmiben sem akarok veszíteni!
18. Mit jegyzel meg arról akivel először találkozol? ~ Az első benyomást. Egy összképet, milyennek láttam az illetőt elsőnek. De ez persze változhat.
19. Ki/Mi a riválisod? ~ Szerintem nekem nincs ilyenem.
20. Van hősöd? ~ Több is. Kitalált szereplőből Tyrion Lannister a kiemelt, de van több is. Valós személyek közül pedig még több. Nem szertenék senkit kiemelni.
21. Csajozós duma? ~ Nincs. Minden nővel alapvetően igyekszem lovagiasan viselkedni, nem vagyok kedvesebb vagy jófejebb taktikából senkivel.
22. Ha egy napra egy másik ember lehetnél a barátaid közül, kit választanál és miért? ~ Jó kérdés... minden barátom érdekes személyiség. Talán a kishúgomat jelölném meg, mert ő olyasmi, mint én, csak lányba :)
23. Jellemző szokás? ~ Néha csak úgy merengek, és bámulok a semmibe, esetenként az állam a tenyeremben pihentetem. Kevésbé bamba szokás: katolikus és ortodox templomok és kápolnák előtt, illetve keresztek előtt keresztet szoktam vetni.
24. Gyakran használt mondat? ~ Sok rám jellemző mondat van. "Szenved, mint csiga a napon." "Arcon vágnám valamivel, ami szilárd és dudoros." "Kérsz valamit enni, inni?" stb.
25. Dolgok amik iránt mostanában érdeklődsz? ~ Keleti kereszténység.
26. Valami amit megjegyeztek a többiek rólad? ~ Attól függ, kik. De hogy szakállas vagyok, azt általában megjegyzik.
27. Kedvenc szín? ~ Nincs, de elsősorban sötétebb színek, matt árnyalattal.
28. Cigaretta márka? ~ Már nem dohányzom, de egykor a kék Philip Morris volt a kedvencem.
29. Kedvenc ruha márka? ~ Nincs, nem vagyok márkahű.
30. Milyen márkájú ruha van most rajtad? Egy noname poló, egy utángyártott fekete katonai nadrág utánzat, és egy Nike cipő... ezek szerint a kérdésre a Nike a válasz :)
31. Miket gyűjtesz? ~ Valaha magus kártyát gyűjtöttem, utána egy ideig elkezdtem ikonokat gyűjtögetni, de ma már semmit.
32. Mit szeretsz enni? ~ Sok mindent szeretek, de a bűnös vágyam a gagyi, egészségtelen McDonalds-os és Burger Kinges kaják után egyelőre mindig győzött rajtam :)
33. Ételek amiket nem kedvelsz? ~ Tengernyi, de a leginkább utált ételeim: spenót, sóska, tökfőzelék, kocsonya. De általában utálom a főzelékeket. (Kivéve a zöldborsót, azt csak kevéssé szeretem.)
34. Étel amit el tudsz készíteni? ~ Rántotta, tükörtojás, főt tojás, lágy tojás, vajas és májkrémes kenyér, stb. 
35. Mi az ami mindig van a hűtődben? ~ A családnak van hűtője, és szinte minden élelmiszer féle megtalálható benne, a tejtől, a tojáson át, a felvágottakig.
36. Kedvenc könyv? ~ Akad pár darab... Szilvásy Lajos: Egymás Szemében. George R.R. Martin: Tűz és Jég dalai ciklus. (Az ismert trónok harca.) J.K. Rowling - Harry Potter 1-7. Rejtő Jenő: Az elveszett cirkáló, Piszkos Fred a kapitány, Megkerült cirkáló. És még sorolhatnék párat.
37. Film amely inspirált? ~ Több is van. Amerikai Pite. Amerikai história X. Legyetek jók, ha tudtok. Pió atya, a csodák embere. És még sok másik.
38. Melyik dráma érintett meg? ~ Rostand: Cyrano de Bergerac.
39. Kedvenc évszak és miért? ~ Tavasz, mert lehet polóban és dzsekiben is mászkálni.
40. Mindennapos dolgok? ~ Ima.
41. Mit viselsz mikor alszol? ~ Melegben egy boxer alsót. Ha hűvösebb van, akkor pólót is. Ha hideg van, akkor melegítő nadrágot is.
42. Mire van jogosítványod? ~ Személyautóra.
43. Mostanáig mi volt a legdrágább dolog, amit vettél? ~ A "Sárkányok tánca" című könyv. Ritkán veszek drága dolgokat. Jah, és vonatjegyek, igen. (Budapest-Miskolc)
44. Ha nem az lennél, aki, akkor most mivel foglalkoznál? ~ Szerzetes lennék, vagy pap. Esetleg testépítő. Vagy harcművész oktató. Lehet, hogy újságíró. Talán rockénekes. Vagy rockzenész. Valójában a lehetőségek száma közel végtelen. De az vagyok, aki.
45. Ha megnyernéd a lottót, mit csinálnál? ~ Félretennék egy nagyobb összeget magamnak, (ha 1 milliárddal számolunk, akkor kb. 30 milliót), a többit szétosztanám a szeretteim között. A pénzből vennék egy lakást, és ott éldegélnék. Tutira dolgoznék is valamit, mert nem tudok sokáig egy helyben lenni. De a fenmaradó tőkét sem tartanám meg, mert erősen elhatároztam, hogy nem leszek semmi szín alatt gazdag ember.
46. Eddig mi volt a legnagyobb vicc amit csináltál? ~ Beadtam egy osztálytársnőmet, hogy az övcsatja Mahatma Gandhi kódolt üzenetét hordozza... és még sok minden mást is csináltam.
47. Bulik alatt mit iszol? ~ Majdnem egy éve nem iszom alkoholt, tehát valami alkoholmenteset.
48. Mi a legfélelmetesebb emléked? ~ Akad pár darab... egy őrült szempárjának emléke... mikor úgy összevertek, hogy majdnem kiesett a szemgolyóm... amikor azt hittem, apa leszek idejekorán... és még mások.
49. Kedvenc mottó? ~ "Szeretni a bűnöst, noha bűnét utálom, és főleg szeretni azt, kiben még hit sem él!"
50. Valami ami boldoggá tesz, ha mások mondják? ~ "Boldog vagyok."
51. Emlékek vagy dolgok amiken elérzékenyülsz? ~ Ilyen is van pár... a Legyetek jók, ha tudtok egyik jelenete, a Szépség és a szörnyeteg egyik jelenete, és még mások.
52. Milyen típusú lányt kedvelsz? ~ A nőies, de nem nagyképű, és nem síkhülye lányokat.
53. Milyen típusú lányt NEM kedvelsz? ~ A nem nőies, nagyképű és síkhülye lányokat.
54. Mi az érték számodra? ~ A szeretet, és a többi dolog, ami egy kereszténynek érték. (Hűség, tisztesség, barátság, stb.)
55. Most miért aggódsz? ~ Hogy vajon hogy a francba fogok holnap felkelni időben, hogy odaérjek a táborba...
56. Mikor vagy boldog? ~ Amikor egy szépen elvégzett, teljes, keleti liturgián vagyok. És persze néha történnek dolgok az életemben, amik boldoggá tesznek.
57. Első számú hely ahol relaxálhatsz? ~ Nincs.
58. Mi az a hely ahol nem szeretsz lenni? ~ A munkahelyemen, mikor dolgozni kell.. Az utcán, késő este. Kocsmákban. 
59. Hova szeretnél elmenni Magyarországon? ~ Több helyre is! Szívesen bejárnám az ország nagyobb városait, és a nagyobb erdőit.
60. Hova szeretnél elmenni külföldre? ~ Athosz hegy, Optyina, Róma, Velence, Hellasz romjai, Normandia, stb.
61. Kivel szeretnél találkozni? ~ Sok mindenkivel szeretnék találkozni. (A pápától kezdve, egy lányismerősöm unokahúgáig bezárólag.)
62. Ha lenne egy lehetőséged megváltoztatni következő életedben férfi maradnál, vagy nő lennél? ~ Férfi. De nem hiszek a reinkarnációban.
63. Ha lehetne 3 kívánságod, mit kívánnál? ~ Nekem egy kívánságom volt, már régebben is, és azt kívántam, legyen meg életemben az Isten akarata. Nem akarok azóta sem többet, ő jobban tudja, mire van szükségem, mint én.
64. Legnagyobb hiba, amit életedben elkövettél? ~ Amikor először rágyújtottam, és a szüzességem túl korai elvesztése. (Meg kellett volna várnom az igazit, akit majd feleségül veszek.)
65. Mi volt a legfurcsább álmod? ~ Kettő is volt, amire emlékszem. 1. A pápát kalauzoltam Budapest utcáin, aki teljes liturgikus díszében lépkedett mellettem. 2. Amikor négyen visszakerültünk 1975-be, a Bajcsy-Zsilinszky útra.
66. Valami amit szívesen kapsz? ~ Pár jó szó, olyan könyv, ami érdekel, stb.
67. Milyen helyen dolgoztál eddig? ~ Országos Logisztikai Központ, és a jelenlegi munkahelyem.
68. Mire gondolsz most? ~ Egy lányra gondolok.
69. Mit csinálsz szabadidődben? ~ Zenét hallgatok, ismerősökkel beszélgetek, netezek, és imádkozom (sajnos nem elég sokat).
70. Emberek akiket tisztelsz? ~ A szüleim, a püspökeim, néhány pap, és pár civil. Szerencsére sok tiszteletre méltó ember él körülöttem.
71. Előadó akit most kedvelsz? ~ Nem szoktam egy zenét MOST kedvelni. Sokakat szeretek, ami tőlem a legmeglepőbb, az Avril Lavigne.
72. Kedvenc CD (most)? ~ Már rég nincsenek cd-im, Youtube-on hallgatok zenét.
73. Előadó(k) aki(k) inspiráltak? ~ Rengetegen.
74. Valaki, akivel szeretnél együtt dolgozni? ~ A barátaim.
75. Első CD amit vettél? ~ Aurora-Wizo - Mindhalálig punk.
76. Első koncert, amin voltál? – Ossian (15. születésnapi koncert)
77. Koncert amire el akarsz menni? ~ Lehet, kinézek a Magyar Dal napjára.
78. Egy dolog, amit leutánoztál? ~ A jelenlegi frizurámat egy srácon láttam az utcán.
79. Voltál már közönség előtt? Ha igen, mikor? ~ Volt már olyan, tábori "ki mit tud" és Betlehemezés keretében. De nekem néha a hétköznapjaim is egy stand up fellépésre emlékeztetnek.
80. Koncert ami inspirált? ~ Tolkien 111. születésnapján a Cross Borns koncertje, a Corvin moziban.
81. Melyik jellemző rád a számok közül, amiket hallgatsz? ~ Valahol mind, különben nem hallgatnám.
82. Hová szeretnél mindenképp eljutni az életedben legalább egyszer? ~ Még egyszer Rómába, Athoszra, és Optyinába.
83. Mire figyelsz oda legjobban a mindennapi életedben? ~ Hogy ne bántsak meg lehetőleg senkit.
84. Mit élvezel a mindennapokban? ~ A jó beszélgetéseket.
85. Mi a legrosszabb a mindennapokban? ~ A mindennapi mókuskerék. (Lásd: MUNKA.)
86. Bulikon mire figyelsz a legjobban? ~ Bulija válogatja. Leginkább, hogy ne legyenek körülöttem részeg emberek, mert azt nehezen tudom elviselni.
87. Mit csinálsz bulik előtt? ~ Összeszedek pár embert, akikkel együtt megyek.
88. Mit csinálsz a buli után? ~ Általában hazakísérek egy hölgyet, vagy én megyek haza.
89. Hogyan győzöd le a stresszt? ~ Jézus ima.
90. Van babonád? ~ Hogy ha elkezdesz babonákban hinni, meghülyülsz. (Valójában nincs.)
91. Mi az a dolog amit jobban tudsz csinálni bármi másnál? ~ Mindenkinél van jobb. De elég jó érzékkel tudok tanácsot adni, egyesek szerint.
92. Valami vicces emlék a barátaiddal kapcsolatban? ~ Ebből túl sok van.
93. Mi a fontos egy baráti társaságban? ~ Hogy jól érezzük magunkat a többiekkel, hogy megbízzunk egymásban, hogy tudjunk hülyéskedni és komoly témákról beszélgetni, és a legalábbis hasonló értékrend.
94. Saját siker? ~ Mertem "átengedni a kormányt a stopposonak". Aki szokott cserkésztáborba járni, érti :) (Hogy sikerült-e, az jó kérdés, remélem igen.)
95. Üzenet saját magadnak? ~ "Pakolj össze, mert különben nyomhatod a táborban a fekvőtámaszt!" - Köszi, kedves Xinaf, csak még ezt a bejegyzést befejezem...
96. Mit mondanál 10 év múltával magadnak? ~ Mit tudom én... a 10 évvel EZELŐTTI énemnek azt, hogy tanuljon jobban, de szerintem magamra sem hallgatnék. Jah, és hogy NE gyújtsak rá!
97. Üzenet a barátaidnak? ~ "Áldjon meg titeket az Úr!"
98. Jövőbeli tervek? ~ Vannak.
99. Üzenet a többi embernek? ~ "Minden vár, mely Isten nélkül épült, összedől egyszer."
100. Mit jelent neked az életed? ~ Rengeteg lehetőséget.

No, jó hetet kedves olvasók, majd tábor után írok!

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr284655836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása