Utolsó kommentek

Így érzem magam!

2012.07.29. 23:48 | Xinaf | 1 komment

Címkék: video idézet boldogság dalszöveg

Egész nap azt a dalt kerestem, ami kifejezi az érzéseimet... komolyan mondom, több órám ráment, hogy kibányásszam a youtube feneketlen mélységéből az ideális dalt... amit éreztem, hogy bennem van. És végül sikerült. Szerencsére most délután aludtam kicsit, így nem leszek holnap hulla... de ha az lennék, az sem számítana. Megérné. Mert végre megvan az ideális dal!

No, így érzem magam. :)

"Szeretnék adni neked valamit. Már réges-rég oda kellett volna adnom, csak hát féltem... most már nem félek. Érted, ugye?"

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr314685717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Morviniuszka 2012.07.31. 16:22:56

Meghallgattam ezt a videót tegnap, és ma ezt a dalt dúdoltam egész nap. :)
süti beállítások módosítása