Utolsó kommentek

3 bűnös története

2012.08.29. 21:39 | Xinaf | Szólj hozzá!

Címkék: video vallás idézet filozófia hétköznapok szomorúság

Rengeteg mindenről akartam írni mostanában, de se időm, se energiám nem nagyon volt. De most van mindkettő.

3 bűnös története fog most következni. Mindháromért mondjunk el egy imát. Pl. EZT, amit már egyszer publikáltam.

Semmi nem fejezi ki jobban ennél a 3 sztorinál az érzéseimet, mint ez a zene. Szerintem mindháromhoz illik, és szövege úgy sincs, tehát bátran hallgassátok alatta.


Eva Rezes esete
Gondolom mindenki hallott róla. Az Eva Rezes néven ismert szlovák celeb, Eva Rezes bepiálva, bedrogozva belehajtott egy autóba Magyarországon, és ez 4 ember életét követelte. Nem csoda, hiszen a kocsi szenesre égett az ütközéstől felcsapó lángoktól.
Remélem, hogy a puszta tény, hogy valaki milliárdos, nem menti ki innen... 4 ember már többet nem megy haza. 4 ember, akit siratnak ismerőseik, barátaik, megmaradt családtagjaik. Nem tettek semmi rosszat, a bűnük az volt, hogy arra jártak, amerre egy bedrogozott sztárocska is, aki megszokta, hogy neki mindent szabad.
Bár Császár Előd, aki szintén bedrogozva halálra gázolt egy rendőrt, megúszta felfüggesztettel, Stohl András, akinél csak a szerencsén múlott, hogy senkit sem ölt meg, pedig 5 hónap felfüggesztetett.
Úgy gondolom, Császár, Stohl és Rezes esetében a bűn maga (nem a bűncselekmény, most csak a morális oldalról világítom meg a dolgot!) az volt, hogy tudatmódosító szer hatása alatt volán mögé ültek. Innentől ugyanis nem rajtuk múlik, megölnek-e valakit. Ebből a szempontból Eva Rezes nem bűnösebb a másik kettő híres, és a több száz és ezer névtelennél, akik piásan, drogosan, vagy ezeket kombinálva volán mögé ül.
Nyugtalanító a tudat, hogy testvéreim és ismerőseim, szeretteim gyakorlatilag bármikor meghallhatnak, mert valaki kokainhuszár Forma 1-es pilótának érzi magát a volán mögött. És, nem kizárható, hogy minimális büntetéssel, vagy még annyival se, megússzák, de még a jogsijukat se vegyék el tőlük.
Kérem az Istent, hogy Eva Rezes áldozatait nyugtassa meg, és "az igazak hajlékába helyezze, Ábrahám kebelében nyugtassa, és az igazak közé sorolja". Az áldozatok családjának a mielőbbi megbékélést kérem. A magyar felmenőkkel is bíró szlovák milliárdosnak pedig azt, hogy ébredjen rá, mit tett, és ítélkezzen felette az Isten igazságosan!

Anders Behring Breivik esete
A norvég gyilkosról több, mint egy éve írtam. Nemrég megszületett a hivatalos ítélet, és Breivik 21 évet kapott, egy igencsak luxus börtönben. Az ítélettel nem értek egyet, mivel jó eséllyel semmilyen hatással nem lesz rá. Norvégiában nem nagyon van ennél szigorúbb büntetés, max. ha pszichiátrián kezelik, de a vizsgálatok alapján ép értelmű. Lesz miről számot adnia a lelki vámszedőknél.

Veszelszki Bálint esete
Beégtem ma magam előtt. Munkába menet, a villamoson morzsolgattam a csotkit, és mondtam a Jézus imát, amiről tervezek majd egyébként írni egy kis szösszenetet. Közben egy idősebb, hajléktalan bácsi járta a villamost, és azt ismételgette: "Segítsenek, éhes vagyok! Segítsenek, éhes vagyok!" Nem volt egyébként tolakodó, diszkréten, és meglehetősen udvariasan viselkedett. Senkire nem szállt rá, mindenkinél csak 1-2 másodpercet időzött.
Mivel valóban szimpatikusan csinálta, így kotorásztam kicsit a zsebemben, és előkerestem egy százast. Úgy voltam vele, ha elmegy mellettem, odaadom neki, had örüljön.
Közben a mellettem lévő, nálam kicsit fiatalabbnak tűnő srác megszólította a férfit, egy idősebb embernek kijáró udvariassággal: "Elnézés, van nálam egy kis péksütemény. Elfogadja?" A csöves megkérte, hogy tegye a táskájába, megköszönte, és már ment is tovább. Nem került mellém, de végül nem ezért nem adtam neki pénzt.
Mert végül nem kapott pénzt tőlem, ugyanis teljesen lefagytam, és mire felocsúdtam, a csöves már elment, nekem meg szállnom kellett.
Én, aki mindig is hangoztattam a kereszténységemet, így gondolkodtam ott a villamoson:
"Ha éppen felém jön, bedobok a kis pohárba egy százast, had örüljön".
Gyakorlatilag közönyös voltam, amolyan leereszkedő kereszténységgel, már-már veregetve saját vállamat, hogy "no Xinaf, fasza csávó vagy, pénzt adtál a szegénynek". Jah, mellesleg a táskámban két croissant is lapult, mivel ezt terveztem reggelinek. Az a srác, aki viszont TÉNYLEG odaadta a kajáját, nem viselt csotkit, és nem viselt keresztet a nyakában, de akkor ezerszer keresztényibb volt, mint én.
"Éheztem, és ennem adtatok!"
"Éheztem, és nem adtatok ennem!"
Ez volt leginkább a különbség.
Ugye, mondanom se kell, utána sokkal mélyebbről, sokkal inkább szívből tőrt fel, hogy "Uram, Jézus Krisztus, Isten fia, könyörülj rajtam bűnösön!"

Van még hova fejlődnöm a kereszténységemben.

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr104740436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása