Utolsó kommentek

Megint egy évvel öregebb lettem...

2012.10.05. 01:21 | Xinaf | komment

Címkék: video élménybeszámoló

Az első év volt talán, amikor nem október 4.-én, hanem 5.-én írok születésnapi köszöntőt. 
Lesz majd egy hosszabb bejegyzés is, jelenleg nagyon későn van, és nagyon fáradt vagyok. A tervem az lenne, hogy végigmegyek a blogom alapján az elmúlt egy éven, és írok pár szót a fontosabb történésekről.
Csak a fészbúkon összesen 42 köszöntést kaptam, ha jól számolom, és sokat sms-ben, illetve telefonon, sőt, az extrémebbek személyesen is :D Köszönöm mindenkinek!

És addig is, az egyetlen olyan születésnapos dal, amit tényleg szeretek:

Nálam nem játszhat mellette sem az Alma együttes dala (azt kifejezetten nem szeretem), sem a Happy Birthsday to you...

Megint egy évvel öregebb lettem... bölcsebb is? Talán. Több lettem? Jobb? Elégedett vagyok az évemmel? Van amit ma már másképpen csinálnék? Ezekre, és más kérdésekre is választ kaphat az olvasó, a következő bejegyzésben!

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr264820966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása