Utolsó kommentek

"Tedd fel a kezed, mert én más vagyok!"

2012.11.22. 21:48 | Xinaf | 1 komment

Címkék: video idézet dalszöveg párkapcsolat

Mint az tudjátok a legtöbben, én nagyon szeretek egy egyszerű, mondhatni buta, de a legjobb szándékkal is primitív dalocskát. A 90-es évek eleji popkorszak slágere volt. Ez nem más, mint a Splash-től a "Tedd fel a kezed" című remekmű!
Aki nem ismeri, (ha van ilyen), annak itt van. Utána leírom, miért is ez a mai téma. (Ez biztosan többeteket érdekelni fog, hogy jutott eszemben éppen ERRŐL írni :D)

Ha valaki nem jegyezte volna meg:

"Tedd fel a kezed
Mert én más vagyok
Jobb, ha rám hagyod
Majd én játszom veled!
Az eszem elvesztem
Ha rád gondolok
Mert a tied vagyok
jobb, ha engedsz nekem"

Elsőre az ember azt gondolja, nincs semmi értelme ennek a szövegnek. Másodiknak is. Harmadiknak is. És ez így megy sokáig. Végül egyre humorosabb paródiákat gyárt, mint pl.: 

"Add fel a cserepet, én ács vagyok, szakmunkás vagyok, adj egy százas szeget,
az ereszt elcseszem, ha átdrótozom, mert maszek vagyok, jobb ha csengetsz nekem"
Sajnos nem tudom, ki a szerző, de pár vidám pillanatot okozott ezzel a két sorral :)

Nos, a legnagyobb véletlenek néha elegek hozzá, hogy szembesülj: amiről azt hitted, nincs értelme, nos, valójában van. 
Régóta kerestem azt a képet, ami egészen más megvilágításba helyezi ezt a dalocskát, de ezúton is jelzem: megtaláltam! És azt is, hogy bír némi szexuális tartalommal, így megtekintés csak 18 év felett, és a szokásos!

tedd fel a kezed.jpg(Forrás: Találka.hu)

"Tedd fel a kezed

Mert én más vagyok
Jobb, ha rám hagyod
Majd én játszom veled!
Az eszem elvesztem
Ha rád gondolok
Mert a tied vagyok
jobb, ha engedsz nekem"

Nem voltam soha sem az a nagy csajozós, és viszonylag kevés szenvedélyes kapcsolatom volt (mert egyetlen egy), de erről a dalról mindig ez jut eszembe. Emlékek, méghozzá igen kellemes emlékek. Nem kell semmiféle vad orgiára gondolni... de minek magyarázkodom? Gondoljatok amit akartok! 

Tudom, böjt van, és tudom, ez nem valami lelki természetű írás. Nem ad értéket, nem lehet belőle tanulni... de engedtessék meg nekem, ez a nagyon bugyuta kis dal, és ez az erotikus kép együtt megmelengette a szívemet. Néha ilyen is kell.

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr744920635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2012.11.23. 09:54:35

"Nem kell semmiféle vad orgiára gondolni... "
Xinaf mester, ez annyira magas, hogy szatellit... :D
(persze értem én, na de akkor is! :) )
A kép tetszik. :)
süti beállítások módosítása