Utolsó kommentek

Egy új sorozat ötlet

2012.11.29. 21:51 | Xinaf | 6 komment

Címkék: szolgálati közlemény

Kedves olvasók!

Se nem lelki, se nem politikai, de még csak nem is közéleti téma jutott eszembe! Csupán egy "majd egyszer, ha nem leszek ennyire fáradt, meg fogom írni ezt a bejegyzést" típusú ígérettel szeretnék előállni. Ez egy sok, sok, sok hivatkozással ellátott bejegyzés, vagy bejegyzések sorozata lesz, amit a videómánia készítője, Dancsó Péter ihletett. (Neki sok kiváló filmkritikát is köszönhetünk, elég csak a borzasztó Kis Vuk, vagy a Vespa című "alkotás" kivesézésére gondolnunk...) Egészen pontosan egy új sorozata, aminek a címe: "Azok a 90-es évek...".
Nos, én nem érek fel Dancsó mesterhez, és amúgy sem másolok senkit. Így tervben, nagyon csak tervben van egy ötletem, aminek koncepcióját úgy határoznám meg: "Xinaf nosztalgiázik, avagy a saját retrom"

Remélem lesz olyan, ami nektek is bejön. Ha sikeres lesz nálatok ez a kis sorozat szerűség, akkor majd lehet témát is ajánlani hozzá, meg minden ilyesmi, mi szem-szájnak ingere.

No, ennyi is voltam, mert holnap meló, aludnom kell!

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr894938458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mezeinewsee 2012.11.30. 09:34:25

Nekem biztos bejönne... és vállalom, hogy ha megírsz egyet, akkor azt én is megírom "newsee-szemmel".

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2012.11.30. 12:01:51

Xinaf, igazi ínyencfalat elmebeteget találtam neked: 2000ad.uz.ua/
Teljesen véletlenül akadtam rá. :)

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2012.11.30. 18:13:45

@Alister:
thotferi könyvet írt?????? *Darth Vader hangján* NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Carlota 2012.12.01. 01:16:46

Júúj, én nagyon örülnék neki:)))
@Alister: Ott a pont! :D

Mogyee 2012.12.09. 18:51:51

Jöhet!!! Hajjaj, de még mennyire :D Én nagyon-nagyon vevő volnék rá :P

@Alister: *géppuska tárazásának hangja, lánccsörrenés, pisztoly kibiztosításával járó kattanás* hol lakik?

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2012.12.10. 19:10:47

@mezeinewsee: @Alister: @Carlota: @Mogyee:
Mivel volt rá érdeklődés, megírtam az első részt! A sorozat végleges címe: Nosztalgia Faktor lett, és várom az ötleteket, miről lehetne még Xinafosan nosztalgiázni, a 90-es évek sűrű homályából előhúzva :)
süti beállítások módosítása