Utolsó kommentek

Teszt, mert tök jóóóóóó! :D

2013.06.23. 00:07 | Xinaf | komment

Címkék: teszt

01 ~ Milyen telóm van?
Egy régi Nokia.


02 ~ Van e testvérem?
Szerencsére igen, nem is egy!


03 ~ Szerelmes vagyok?
IGEN!


04 ~ Tetszik most valaki?
Igen.


05 ~ Kapcsolatban vagyok?
Igen!


06 ~ Boldog vagyok?
Igen!

07 ~ Csalódtam már valakiben?
Többekben is.

08 ~ Volt már lelkiismeret furdalásom?
Persze.

09 ~ Kedvenc számom?
Nincs.

10 ~ Kedvenc színem?
Talán a fekete.

11 ~ Milyen zenét hallgattam utoljára?
Pokolgépet.

12 ~ Mi a kedvenc gyümölcsöm?
Változó... most éppen a görögdinnye, mert nem ettem még túl sokat idén.

13 ~ Elégedett vagyok magammal?
Igen.

14 ~ Kedvenc helyem?
Változó.

15 ~ Van piercingem?
Nincs, nem is lesz.

16 ~ Van tetkóm?
Nincs, nem is lesz.

17 ~ Tél vagy nyár?
Nyár.

18 ~ Tavasz vagy ősz?
Tavasz.

19 ~ Van olyan ember akit utálok?
Hm... olyan van, aki NAGYON idegesít.

20 ~ Milyen színű a szemem?
Kék. 

21 ~ Mi a hobbim?
Néha szerepjátékozom.

22 ~ Mi a kedvenc mesém?
Talán az Aranyhaj és a nagy gubanc :)

23 ~ Dohányzom?
Két éve már, hogy leszoktam. 

24 ~ Milyen színű a hajam?
Sötétbarna. Már amikor nem vagyok kopasz.

25 ~ Mikor van a névnapom?
Február 14.

26 ~ Mikor van a születésnapom?
Október 4,

27 ~ Melyik a kedvenc csokim?
Hm... a régi Nestlé, a hagyományos Bocicsoki, és Milka.

28 ~ Van házi állatom?
Saját nincs, de a családban több is.

29 ~ Kedvenc film?
Legyetek jók, ha tudtok.

30 ~ Féltékeny típus vagyok?
Nem igazán, csak egészséges szinten.

31 ~ Haragtartó vagyok?
Nem.

32 ~ Legjobb barátom neve?
Nincs "legjobb" barátom. Barátaim vannak.

33 ~ A saját hajszínem mellett tetszik még a:
Ezt láthatóan nőknek szánták :)

34 ~ Milyen színű telefonom van?
Fekete.

35 ~ Kedvenc parfümöm neve?
Csak a Pink Sugar márkát ismerem.

36 ~ Kedvenc mesehősöm neve?
Huh... szerintem nincs olyanom.

37 ~ Kedvenc édességem?
CSOKI!!!!!!!!!!!!!!!

38 ~ Van valami betegségem?
Allergiás vagyok a hülyékre.

39 ~ Kedvenc italom? 
Körtés Capy.

40 ~ Kedvenc ételem? 
Görög gyümölcsleves, disznópörkölt, rántott hús.

41 ~ Babonás vagyok? 
Nem.

42 ~ Mi jellemez a legjobban?
Azt mondják, segítőkész vagyok.

43 ~ Voltam már külföldön? 
Igen.

44 ~ Mi a kedvenc tantárgyam?
Irodalom, történelem.

45 ~ Milyen színű a tolltartóm?
Utoljára általános 5.-ben volt olyanom, akkor sötétkék volt.

46 ~ Szeretem az ékszereket? 
Én nem hordok, de lányokon igen, ha nem túl sok.

47 ~ Kedvenc éttermem?
Meki, Burger. Tudom, ciki, meg gyorskaja, meg műanyag, meg szemét, de finom.

48 ~ Tettem már olyant mérgembe amit megbántam?
Ki nem?

49 ~ Hogy hívják a macskámat?
Frigyes.

50 ~ Milyen fajta macskám van? 
Félvér. Félig medve, félig puma. Bazinagy, fekete :)

51 ~ Kedvenc márkáim? 
Mármint, miben? De mindegy, mert csak farmerben van ilyen, és ez a Levis (501-es modell.)

52 ~ Milyen filmet néztem utoljára?
Amerika Kapitány, és az Eleven Testek.

53 ~ Milyen sorozatot néztem utoljára? 
Trónok harca, 3. évad.

54 ~ Most nézek valamilyen sorozatot vagy filmet?
Nem.

55 ~ Melyik a kedvenc TV csatornád?
Nem nézek tv-t.

56 ~ Mit csinálok most? 
Ezt a tesztet töltöm, és a földtörvénnyel kapcsolatos dolgokat hallgatom közbe youtube-ról.

57 ~ Mitől félek?
Van pár dolog, de mind személyes.

58 ~ Telefonról is facebookozok? 
Nem. Ez buta telefon :)

59 ~ Laza vagy elegáns vagyok?
Laza.

60 ~ Van olyan barátom akit külföldön ismertem meg?
Nincs.

62 ~ Ki/kik ők?
-

63 ~ Fogok még velük találkozni? 
-

64 ~ Kedvenc virágom? 
Nincs. 

65 ~ Kedvenc fiú nevem?
László.

66 ~ Kedvenc lány nevem?
Nem emelnék ki egyet sem.

67 ~ Milyen embereket ítélek el?
Nyilván, akiknél jobbnak érzem magam. De erről is le kéne szoknom.

68 ~ Szeretem a horror filmeket? 
Nem.

69 ~ Melyik a kedvenc ünnepem?
Húsvét és a karácsony.

70 ~ Ért már olyan tragédia amit sose felejtek el?
Igen.

71 ~ Voltam már kórházban? 
Igen.

72 ~ Hányszor?
Születésem óta kétszer, mint bent fekvő, és sokszor, mint látogató.

73 ~ Minden nap iszok kávét? 
Legalábbis sok napon.

74 ~ Kedvenc zeném? 
Sok.

75 ~ A külső vagy a belső számít nekem?
Ez egy álszent kérdés. Mindkettő számít. A belső a fontosabb, de NEM lényegtelen a külső.

76 ~ Mi leszek ha nagy leszek?
Férj és apa.

77 ~ Kit tisztelek a legjobban facebook ismerőseim közül? 
????? Fura kérdés. Talán mezeinewsee-t. 

78 ~ Várom a nyarat? 
Amióta dolgozom, kevésbé. De igen :)

79 ~ Szoktam káromkodni? 
Soha! Trágárkodni sajnos többször, mint kéne.

80 ~ Szoktam sminkelni? 
NEM. 

81 ~ Szerintem mi a legfontosabb ezen a világon? 
Isten. 

82 ~ Szerintem mi a legjobb a nyárban? 
Bemenni egy természetes vizű strandon a vízbe, és ejtőzni.

83 ~ Szerintem mi a legjobb a télben? 
A karácsony.

84 ~ Van olyan hobbi amire járni akarok? 
Szívesen visszamennék súlyzózni.

85 ~ Játszok vagy játszottam már valamilyen hangszeren? 
Nem.

86 ~ Jártam vagy járok e valamilyen táncra?
Még régebben próbáltak valamilyen szinten megtanítani táncolni, de nem nagyon volt sikere.

87 ~ Gondolkodtam már azon, hogy törlöm e a facebook-ot?
Nem. Azon sokat, hogy regisztráljak-e.

88 ~ Hiszek a világvégében? 
Hiszek az Úr második eljövetelében. A klasszikus kataklizmákban nem.

89 ~ Rúzs vagy Szájfény?
Hm... fogalmam sincs.

90 ~ Meddig szoktam aludni?
Hétköznap 6 körül kelek (plusz-mínusz fél óra), hétvégén 8-9 körül.

91 ~ Mikor szoktam aludni menni? 
Változó. Tíz körül kéne, és tíz és éjfél között jön össze hétköznap. Hétvégén néha még hajnalban is fent vagyok.

92 ~ Milyen színű pulcsi van rajtam? 
Semmilyen.

93 ~ Milyen színű nadrág van rajtam?
Kék.

94 ~ Van a szobába növényem?
Nincs.

95 ~ Mit csináltam nagy részben ma?
A barátnőmmel voltam. :)

96 ~ Hosszú vagy rövid hajam van? 
Rövid.

97 ~ Milyen színű a falam?
Fehér, zöld virág motívum szerűségekkel díszítve.

98 ~ Kiről van poszter a falamon?
Már senkiről. Egy időben volt kint Ossian, Pokolgép, Deák Bill, Lord, Tankcsapda, és Aurora is.

99 ~ Ütöttem e már meg valakit?
Igen.

100 ~ Hány óra van most?
Éjfél múlt 7 perccel... akkor ideje lelépni... 

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr765373934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása