Utolsó kommentek

Gyors áttekintés

2013.08.24. 23:11 | Xinaf | komment

Címkék: hétköznapok élménybeszámoló

Szégyenletes teljesítmény! Csak egy bejegyzést sikerült összehoznom erre a blogomra az elmúlt hónapban... a másikra is.:D

Pedig nem mint ha nem történt volna velem semmi érdekes, csak szimplán nem volt kedvem különösebben leülni blogot írni. Mondjuk ez a kis honlap régen elvesztette már a klasszikus blog sajátosságát. Olyan értelembe, hogy ilyen, vagy ehhez hasonló "most elmesélem nektek, mi történt velem mostanság, kedves olvasók" típusú írás viszonylag ritkán szerepel.

De, ha már így belevágtunk, gyors áttekintés:

- Boldog párkapcsolatban élek. És most ezt hangsúlyoznám is! Boldog vagyok, általánosan jó a kedvem, nyitottabb lettem az emberek felé. 
- Ilyen vagy olyan okok miatt teljes hazai politika undort kaptam. Nem, nem csak a régi pártoktól, az újaktól is.
- Kézzelfogható közelségbe került egy elköltözés a családi fészekből. Majd erről akkor, ha már megtörtént, de a terveim szerint még idén.
- Sokkal kevésbé szeretem a nyarat, mióta dolgozom, de elkezdtem megbarátkozni a téllel, és még a hóval is. Biztos a kor + a szerelem teszi, de már tavaly is élveztem a hóesést. 
- Hullámzó lelki élet, néha nagyon magasan, néha elég mélyen, de elég stabilan kezelt ima élet. Komolyan mondom, néha jó nem vallásos légkörben lenni vallásosnak. Segít megőrizni önmagadat.
- Életem első saját pénzből fizetett nyaralása, pár nap a Balatonon. Hát, ez rohadt jó volt!
- Alföldi rendezésű István a király. Kritikát garantáltan nem fogok róla írni, éppen elég kering róla a neten. A véleményem: néhány egészen zseniális ötletet felvonultat, de ezek mellett sem tetszett. 

Ezek voltak az elmúlt napok, hetek eseményei. Nem ígérek semmit, de azért igyekszem kicsit gyakrabban klaviatúrát ragadni, Sajnos még mindig én vagyok a legaktívabb blogger a környezetemben :)

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr115475777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mogyee 2013.08.25. 00:22:47

- Örülök :) nagyon :)
- No komment.
- Hajrá, hajrá, hajrááá!!
- Szép is az :) Nagy, és fehér, és puha...
- Ismerős.
- Örülök :)
- Mélységesen egyetértek.

Azt, hogy ki alkotott régen bejegyzést, meg inkább hagyjuk... :D
süti beállítások módosítása