Utolsó kommentek

Helyzet jelentés - Két program

2014.01.26. 22:10 | Xinaf | 3 komment

Címkék: video érdekesség élménybeszámoló

Mostanában több igen jó programom is volt. Egészen pontosan 3. A címben mégis kettőt írtam, és nem véletlen, mert az egyiket külön bejegyzésbe fogom kifejteni.

10. Nemzetközi Cirkuszfesztivál
Soha nem voltam a cirkusz szerelmese. De a Kedvesem igen, így az nem volt kérdés, hogy elmenjünk-e. Némi szervezés árán még időm is jutott elmenni jegyet venni.
Nos, nem bántam meg, hogy elmentem. Kb. 3 órányi önfeledt szórakozás várt ott rám, személyes ízlésemnek megfelelően kevés állatos számmal. Ugyanis nem különösebben szeretem, ha cirkuszban állatokat látok, ellenben a profibb bohócok, az akrobaták és artisták, na azok viszont igencsak bejöttek!

Egészen elképesztő, mire képes az ember.A videón pl. a Qindango Csoport előadása szerepel. De rajtuk kívül még sok, tehetségesebbnél tehetségesebb művészt láthattunk.
Mint említettem, nem voltam soha a cirkusz szerelmese, de most meginogtam. Lehet, hogy új szenvedélyre leltem? 

HCW - Áttörés Gála
Már írtam régebben a pankrációról. Akkor azonban még magam sem tudtam, hogy létezik egy igen profi magyar szervezet is, a HCW (Hungarian Wrestling Championship Wrestling), aminek azóta rendszeresen látogatom a gáláit.
A műsort nem lenne igazságos összehasonlítani a WWE-vel, mivel a magyar lelkesedésből épül fel, az amcsi verzió pedig több millió dolláros költségvetésből. Viszont tény és való, hogy ez is kifejezetten szórakoztató.
Itt most két fontos meccs is volt. Az egyik egy TLC (Tables, Ladders&Chair, azaz Asztalok, Létrák, Székek) mérkőzés volt, ahol 4 pár küzdött meg a ring fölé akasztott két tag-team övért.
A másik egy 5 az 5 elleni kieséses tag-team meccs, ahol a HCW Originals és az Új Magyarország csapott össze. Végül a pozitív (face) Originals győzedelmeskedett.

Ha valakit érdekel, ez itt egy olyan, teljes meccset bemutató felvétel, amibe néha sajnos az én hangom is tisztán behallatszik :D

Engem kicsit emlékeztet egymásra a kettő. Olyan értelemben mindenképpen, hogy a cél a SZÓRAKOZTATÁS, és hogy mindkettő mögött hatalmas fizikális tudás van.

Ezek az emberek rengeteget edzenek, gyakorolnak, és nem ritkán a testi épségüket is kockáztatják, hogy a közönségük jól szórakozzon. Ezt én nagyon becsülendőnek tartom.

Nagyon jól szórakoztam ezeken a rendezvényeken. Bár ami magyar, arra gyorsan ráhúzzuk, hogy "kicsit sárgás, kicsit savanyú", de szerintem nincs okunk szégyenkezni, legalábbis szórakoztatás és szórakoztató programok tekintetében semmiképpen.

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr155784156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Malkav 2014.01.27. 14:48:56

UM-PA! UM-PA! UM-PA! UM-PA! UM-PA! UM-PA! UM-PA! UM-PA! :D

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2014.01.27. 21:41:52

@Malkav:
Igazából HU-HA! HU-HA! HU-HA!
Csak túl tisztán értettük eddig :D:D:D:D:D:D Én is csak nemrég szembesültem vele, ez is van írva Ozzy nadrágjának száraira. :D

Carlota 2014.01.29. 14:41:43

Nem mondom, hogy irigyellek. De......de irigyellek! :D
süti beállítások módosítása