Utolsó kommentek

Eltaposott szívek, hulló könnyek, eldobott lelkek...

2014.08.28. 22:48 | Xinaf | komment

Címkék: video szomorúság harag

Hogy nem blogolok valami aktívan? 

Na, ez így van. Nem igen van rá időm. Mondanivalóm az lenne. 

De most nem fogom kifejteni. Olyan indulat, harag van bennem, hogy senkinek sem tenne jót, ha erről őszintén írnék.

Azt írta közel 80 éve a nagy költő, József Attila: "én nem így képzeltem el a rendet". Én sem. Engem nem érdemes naivitással vádolni, mert úgy sem állna meg a vád. De néha még én is meglepődöm. Mert a dolgok lehetnek mocskosabbak, mint gondolnánk.

Csalódott vagyok, elegem van. 

Te pedig Árnyék ember vagy.

Árnyék-ember vagy
Önkontroll nélküli önimádattal
Emberi vállak lépcsõin
Felfelé haladsz

Árnyék-ember vagy
Érveid érdekbõl formálódnak
Hajlongva törtetsz és taposol
Babérokat aratsz

Beszélj, önmagad védd meg
Amíg lehet, amíg szépen kérlek

Eltaposott szívek, hulló könnyek
Eldobott lelkek kísérik lépted
Nem zavarnak téged, a bûn nem éget
Beteg a lelked, méreg a véred


A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr546646685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása