Utolsó kommentek

Boldog karácsonyt gyerekek, kaptok ajándékot...

2015.12.25. 22:36 | Xinaf | 1 komment

Címkék: szolgálati közlemény

Én megpróbáltam...
volt egy vallásos blogom, egy kritika blogom, sőt, egy testépítő blogom is. Én MEGPRÓBÁLTAM tematikus blogot üzemeltetni. 
Nem sikerült.

Emiatt bánkódhatnék, de nem teszem. Itt az ideje egy újrakezdésnek. Anno azért hagytam abba a Xinaf - Az én világom blog szerkesztését, mert úgy éreztem, hogy már nem az vagyok, aki elkezdte. És ez így is van.

De nem jelent semmit!

Innentől kezdve hivatalos: Xinaf VISSZATÉR! Ismét minden szarsággal foglalkozni fog! Lesz itt kritika, nosztalgia faktor, móka, kacagás, politika, és amit csak akartok. Vagy nem akartok. 

Íme, ismét az ÉN VILÁGOM alkotója leszek. Mint régen. Ünnepeljünk együtt!

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr278199616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Malkav 2015.12.26. 18:11:46

Három napos zenés-táncos hippifesztivál beindul! :D
süti beállítások módosítása