Utolsó kommentek

Friss bejegyzés

2007.05.17. 09:09 | Xinaf | Szólj hozzá!

Címkék: filozófia hétköznapok

Tegnap nem volt módom írni, így ezt így reggel pótolnám, ha nem is túl hosszan, mert menni kell a suliba, némi tájékoztatásra.
Jól felhúztam magam, mert a KRESZ nem jött össze. Köszönet Morelight-nak, hogy kölcsönzött nekem pénzt, és be tudtam fizetni!
Filozófálgattam egy sort, és kiveséztem immár ezredszer is a mai politika igazságtalanságát és hiányosságait. Van neki éppen elég, mindegyikből.
Ezenkívül le kell írnom, hogy a jogrendszerünk egy kalap büdös és barna izé, az egészségügyünk nevetséges lenne, ha nem lenne siralmas, a rendőrséggel is komoly bajok vannak, és még nem beszéltem az oktatásról.
Ahogy a PokolgéP énekli: "A beton házak között nem várnak csodák..."

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr4677117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása