Utolsó kommentek

Mea Culpa

2007.05.31. 09:56 | Xinaf | Szólj hozzá!

Címkék: hétköznapok

Nagyon rég nem írtam, ezért kell elnézést kérnem, de elég sok dolgom volt. Végre letettem a KRESZ vizsgámat:) Ettől az életkedvem határozott spirálban emelkedni kezdett, főleg, hogy biztos voltam benne, hogy megvágnak.
Külön öröm, hogy mostanában kezdenek amúgy is jól alakulni a dolgok. Viszont nem jó hír, hogy meghalt a gimnáziumom igazgatója. Nem kedveltem az ipsét, de a halálát nem kívántam. Más kérdés, hogy ha csak azok halnának meg, akiknek kimondottan kívánom a halálát, hamar túlnépesedne a föld.
Hogy mik is azok a dolgok, amikre fent utalntam, és jól alakulnak, még nem írom le, majd pár nap múlva:) Nem szeretnék elkiabálni semmit!Igazából most nincsenek nagy, magvas gondolataim, csak életjelet adok. Legyetek jók!

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr9989814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása