Utolsó kommentek

Az élet megy tovább

2007.07.25. 13:24 | Xinaf | Szólj hozzá!

Címkék: filozófia hétköznapok

Ősi, talán mára elcsépeét igazság ez, de mint az ősi, elcsépelt igazságok, ez is megállja a helyét a mindennapi életben. Bár fiatal vagyok, sok olyan dologra tudok visszaemlékezni, amikor azt gondoltam: itt a vége, nincs is miért élni, az élet szar, stb. És most? az életem jó mederben halad, van egy barátnőm, akit nagyon szeretek, van tengernyi haverom, kevés barátom, szerető családom. Várni kell, és sok mindent végigértékelni, hogy megtaláljuk azt a lelki és testi békét, ami nekem végre megvan.
13 évesen minden ellen küzdöttem, mint egy magányos farkas. Mártírnak éreztem magam, aki feláldozza magát a szeretteiért. Az én hülyeségem volt, ami kitartott egészen 17 éves koromig. Nem hibáztatom az embereket, akik a fejemre nőttek, vagy bábuként használtak. Hisz én is ezt akartam. Kipróbáltam rengeteg dolgot. Tarajt növesztettem, és punk voltam. Elegem lett mindenből, levágtam a fejem kopaszra, és skinhead lettem. Majd megnövesztettem a hajam, lezseléztem, és kipróbáltam a dígók életét. Majd agyamra ment a Hazaszeretett, fehér fűzőt hordtam. Ha az is ilyen közkedvelt lett volna, Árpádsávot is hordtam volna. Anarchizmustól a rasszizmusig mindenhova menekültem, csak magammal ne kelljen szembenézzek. Aztán egyszercsak vége lett.
Ma rockernek tartom magam, de elsősorban egyéniség vagyok. Nem láncolom le magam semmilyen stílussal. Azt a ruhát veszem fel, ami nekem tetszik. Már nem vallom emberek tökéletlen eszméit, se az "uralom nélküli rend" (anarchizmus), sem "Magyarország a Magyaroké", sem "Fehér hatalom", se semmi hasonló nem érdekel. Engem hagyjanak békén az ilyesmivel. Én had legyek egyéniség! Nem én tehetek róla, hogy másoknak szüksége van valamilyen eszmei hovatartozásra ahhoz, hogy ne féljen!
Én is tartozom valahova: keresztény vagyok. Nem azért, mert tartozni kell valahova, hanem mert személyes kapcsolatom van az  Istennel. Ez pedig garantálja, hogy létezik, azt pedig Hiszem, hogy tökéletes és jóságos. És én szívesen tartozom egy tökéletes és jóságos vezér alá.
Kedves olvasók, nem akarok se megtéríteni, se meggyőzni titeket, hogy ez a jó, ahogy én csinálom. Csak azt kérem, hagyjatok érvényesülni.
Igyekszem mindenkit elfogadni, ahogy van. Persze a balhés cigányok, akik többedmagukkal támadnak meg egy embert, és rabolják ki, szerintem is gusztustalanok. De nem azért, mert cigánynak született. Erről van szó. Elöbb ismerjük meg az embert, aztán döntsük el, mit gondolunk róla! Lehet valaki felőlem cigány, zsidó, afro, akármi, ha tisztességes, jó ember, akkor szüksége van rá az országnak. És lehet valaki a legtisztább árja, ha egy aljas, gonosz ember, akkor takarodjon innen! De ez nyilván visszafelé is igaz.
Legyetek jók!

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr93125078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása