Utolsó kommentek

Liberális vagyok

2009.09.08. 16:58 | Xinaf | Szólj hozzá!

Úgy döntöttem, én igenis liberális vagyok!
Liberális, de konzervatív értékrenddel. Nemzeti értékrenddel. Humanista értékrenddel. Keresztény értékrenddel.
A liberalizmusom csak abban nyílvánul meg, hogy teret engedek az életemben MINDEN véleménynek. Kérem, Magyarországon, 2009-ben én képviselem a maximális szólásszabadságot! Remélem, létezik olyan újság, ahol ezt elviselik...
Nálam szót kap a náci, és a zsidó, a sátánista és a keresztény, a liberális és a konzervatív, az ateista és a pap, stb.
Ahogy Voltaire mondta: "Semmiben sem értek egyet veled, de az életemet adnám, hogy elmondhasd a véleményedet."
Szerintem ez lenne az alapja minden vitának, hozzászólásnak, a neten és a való világban is. Aki a saját igazát akarja hallgatni, az járjon olyan körökbe, ahol vele értenek egyet...
Csak ne csodálkozzon, hogy nem tud senkit meggyőzni az igazáról.
Az előző írásomhoz pl. tökéletesen illik a South Park egyik idézete (amit a homoszexuális mr Garrison mond): "Emberek, tolerálni valamit nem azt jelenti, hogy egyet is értünk vele!"
Ma sajnos a liberális szitokszó, ezért elsősorban az szdsz pocsék politikáját lehet okolni. 
Én őszintén hiszek a vélemény és a sajtó szabadságban.
Különben minek élnénk egyáltalán?
 

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr131369113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása