Utolsó kommentek

Gratulálunk Amy Bruce!!!!!!

2010.08.09. 16:26 | Xinaf | Szólj hozzá!

Címkék: filozófia poén harag

Amy Bruce-t mindenki ismeri, mert mindenki kap körlevelet. Ő az a nagyon beteg, 8 éves, rákos kislány, akin csak az a körlevél segíthetett.

Nemrég futottam bele a következő írásba:

Amy Bruce pont azért nem öregszik, mert már minden szervét többször is kicserélték!

De én csak gratulálni szeretnék Amynek! Amy 1995-ben született, nyolc évesen. Ezrek, sőt, milliók hallottak róla, ismerték meg szomorú történetét. Nem is rég találkoztam vele újra, 2009-2010 környékén. Elméletileg ugyan még mindig 8 éves volt, de én számoltam.

Amy Bruce 2010-ben 23 éves, tehát annyi idős, mint én!

Ezúton is kívánok neki még sok, sikeres műtétet!

Bocsánat, de kezdem unni ezt a csodás körlevelet! Szerintem sose volt valós a sztori, nem fogadom el a körlevél igazságát, mivel elküldött levélért továbbra sem fizetnek. Nem lelketlen vagyok, hanem megfáradt!

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr562209853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása