Utolsó kommentek

Az élet sötét oldala

2011.02.23. 21:45 | Xinaf | Szólj hozzá!

Címkék: szomorúság

Már régen írnom kellett volna, mert történtek dolgok...
De két domináns eseményről tudnék beszámolni, mindkettő nagyon negatív, és még nem akarok egyikről sem nyíltan írni.
Csalódtam egy ismerősömben, aki közel állt hozzám... erről, ha nem hajlandó továbbra sem kommunikálni velem, lesz teljes neves beszámoló.
És csalódtam magamban. Olyan dolgot csináltam, amit nem lett volna szabad. Felajánlottam, hogy bizalommal fordulhassanak hozzám, és visszaéltem vele... és nem, erről nem fogok beszámolni. Sem szóban, se írásban, se sehogy. Ne kérjetek!


Bocsánatot kérek, attól akit érint... és ha még szóba állsz velem (tudatosan ezeket a szavakat használom), akkor majd hívj fel valamikor!

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr182686228
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása