Utolsó kommentek

"Az emlékek csendben fájnak" (Ossian)

2011.05.05. 22:41 | Xinaf | 3 komment

Címkék: párkapcsolat szomorúság

Még régebben, évekkel ezelőtt udvaroltam egy lánynak. Most, amikor a régi idők dokumentumait olvasgattam, szóval pár másodperce találtam meg azt az msn-beszélgetést, amiben indokolja, miért is nem felelek meg neki.
Szóval, aki úgy érzi, kemény visszautasításban volt része, vagy csak szerencsétlennek érzi magát a szerelemnek, annak ajánlom ezt figyelmébe. A nevet cenzúrázom, és a beszélgetésbe is picit belenyúlok, kiveszek egy-egy jellemző szófordulatot, stb. Szóval nem akarom, hogy be lehessen azonosítani az illetőt, mert nem a személye a lényeg.

[b][c=11]VALAKI[/c=12][/b] üzenete:
Nagyon bírlak, kivánni se tudnék jobbat (belső tulajdonságok alapján), de mint azt tudjuk semmi sem tökéletes. És mivel kifejtetted nekem, hogy nem szereted ha a külsődet basztatják, ezért nem szóltam, sőt... Azért nem szoltam, mert még annyira nem ismrejük, ismertük egymást, hogy...
[b][c=11]VALAKI[/c=12][/b] üzenete:
a lényeg, hogy nem akarlak bántani, már így is túl fontos lettél nekem, és ha más lenne a stilusod, nem biztos, hogy ilyenné lettél volna, de sajna így nem szívesen vállalnálak fel mint kedvesemet. (Bocs ez bunkó volt...)
[b][c=11]VALAKI[/c=12][/b] üzenete:
Jó, tudom, hogy ha igazán szeretlek, el kéne fogadjalak olyannak amilyen vagy. El is fogadtalak, de a külvilág nem, és olyan furán néznek rám miattad, amit nem birok, sőt, kifejezetten utálok.
[b][c=11]VALAKI[/c=12][/b] üzenete:
És remélem ezt megint nem érted félre.
[b][c=11]VALAKI[/c=12][/b] üzenete:
Bírlak, szeretlek, imádlak, az életemet adnám érted, de... nem akarlak kitenni annak, hogy elmegyek régi ismeröökkel talákkozni, (olyanok mint a házibulin, durva arcok) és szétkapnak egy pilanat alatt, mert nagyon kemény az első benyomás alat tett ítéletük. Szóvalal szétkapnak az első pillanatba, mikor még meg se szólaltál. Mert alkalmad se igen lehet rá.

Ennek már 3 éve is megvan, de még mindig felkavarodnak bennem az érzések, ahogy újra elolvasom a beszélgetést. Összefoglalva: tök jó ember vagy, de ne haragudj, tök ciki veled mutatkozni...
Nos, kedves olvasók, azóta történt egynéhány dolog, és én is megváltoztam. Ezt csak azért mutatom meg, hogy megértsétek végre, miért ilyen kevés a magabiztosságom. Mert ez a kis beszélgetés részlet nem volt példátlan az életemben.
Hát igen kérem, rockerrel járni bizony azt jelenti, hogy megbámulnak az emberek. Íme, egy kis darabka a múltamból, de ha picit megerőltetném magam, szerintem egy tucat elmentett példát tutira fel tudnék mutatni, és ezek csak a leírt dolgok... a kimondottakat számba se veszem.
Na, így legyen önbizalmad, ha életed első 20 évét így éled le, hogy ezt kapod az ellentétes nemtől... Igen, én megéltem, hogy visszahallod, hogy a volt barátnőd szégyellt veled mutatkozni. És igen, mindezek után sem lettem nőgyűlölő, sőt!
És igen, azóta is keresem azt a lányt, aki nekem Ő lesz, és akinek én is Ő leszek. Aki csak engem akar, és senki mást.

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr92881002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mogyee 2011.05.05. 23:31:18

"Rocker vagyok, vállalom.
A jót és rosszat elbírom..."

Nem ismeretlen a példa, mesélted már, de akkor is egész más leírva látni, ez tény... attól, hogy "papírra" vetették, olyan komoly, súlya van, olyan végleges... verba volant, scripta mament. (A szó elszáll, az írás megmarad - ugyebár...) A kifogása a hölgyeménynek jelen esetben nem helyt álló - hiszen nem zsákbamacskát választott, pontosan tudta, milyen a stílusod, stb... Tudom, nem vigasztal semennyire, de tekints azokra az emberekre, akik nem hogy nem szégyellnek, felvállalnak, sőt, büszkék rá, hogy a barátodnak nevezhetik magukat. Tekints azokra az emberekre, akik ismernek, akik meglátják, hogy mi van a bőrdzseki alatt. Akik igazán ismernek. Aki téged nem mer felvállalni, azzal pedig ne törődj - egyszerűen nem éri meg a fáradtságot. Vagyunk páran, akik szeretünk, és felvállalunk. Sőt... Hagyd azokat, akik nem akarnak megismerni. Az ő veszteségük...

Charlotte7 2011.05.08. 17:05:59

Emlékszem egy ideig azt gondoltad én is hasonlóképp állok hozzád...:)
Pedig nincs is nagyobb megtiszteltetés annál mint, hogy azt mondhatom: " Amikor múltkor Bálinttal sétáltam, ezt és ezt mondta"
Ugyanazt tudom mondani, mint akkor amikor mesélted ezt a sztorit, ez a lány nem ismert téged sosem. De nem is érdemelte volna meg.

Hilts 2011.05.09. 01:29:46

Csak az előttem szólókat tudom ismételni: nem érdemelt meg téged az a csaj. Aki azt mondja, hogy ,,így bírlak, úgy bírlak, de nem akarok veled mutatkozni" az nem más, mint képmutató.
A sors akarta így, hogy ne pazarold TE az idődet egy ilyen ,,emberre".
süti beállítások módosítása