Utolsó kommentek

Megdicsőült nap

2012.11.20. 21:53 | Xinaf | 1 komment

Címkék: vallás élménybeszámoló

Az Isten néha meglehetősen gyorsan reagál.
Ma munkába menet, sietve szeltem át az utat, hogy elérhessem a villamost. Egy csöves néni (látásból ismertem, de hát a kerületben elég sok hajléktalant ismerek ilyen formán) éppen a "Fedél Nélkül"-t árulta. Ösztönösen kikerültem, mert jött a villamos és siettem, legázolni meg mégsem akartam. Mikor felszálltam a sárga csodára, eszembe jutott a Dúsgazdag és a szegény Lázár története. (Aki nem ismeri, keressetek rá, (Lk16,19-31), elgondolkodtató szakasz.)
Annak ugye pont az a végkicsengése, hogy a dúsgazdag azért bűnhődök, mert semmit sem tett. Nem volt konkrét bűne, hanem egyszerűen nem vet tudomást a szegényről, akit mindennap látott.
Amikor ezen töprengtem, és arra jutottam, hogy mikor az apró lehúzza a zsebem, legalább akkor adhattam volna, egyszercsak megjelent előttem ugyanaz a néni a "Fedél Nélkül"-el a kezében. 
Végül tudtam adni neki egy kis aprót.
Így dicsőítette meg Isten a napom kezdetét!

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr244917335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mezeinewsee 2012.11.21. 19:00:04

Ámen! Jó a humora az Úrnak :).
süti beállítások módosítása