Utolsó kommentek

Mostani napjaim

2007.09.16. 21:35 | Xinaf | Szólj hozzá!

Címkék: dalszöveg hétköznapok

Kedves olvasók, megtisztelő hogy enyien kommenteltetek a legutobbi írásomra:) Éppen ezért tartozok nektek egy kis jelentéssel:
Nem mentem el a találkozóra. C egy rossz emlék, nem több. Erről be is másolnék egy idézetet:
"Kopik a festék régóta rólad
Arcod lassan a semmibe olvad
Nemcsak a gyomrod, a képem is ég
Te nem vagy más csak egy rossz emlék

Rossz emlék vagy, tudok róla
Tudom hogy a Föld csak egy türelmi zóna
Telefonszámodat viheti a szél
Veled egy menet nekem annyit nem ér

Veled egy menet nem ér meg annyit
Hogy én fizessem a wishkyt, a taxit
Telefonszámodat viheti a szél
Veled egy menet nekem annyit nem ér"

Ennyi, és nem több. Van most új gépünk, tökéletesen használhatatlan. Majd megpróbálunk ügyködni rajta...

A suli... az kemény. Az angol. Már nem az a baj, hogy nem értem... már az a baj, hogy olyan sok az anyag, mint az összes többi tantárgyamból egyszerre. A lelkem tiszta, kétszer kértem, hogy ugyan rakjanak át gyengébb csoportba... Majd UV-n átmegyek, vagy nem...
Tombol a Városmisszió! Végre megmozdult az egyház is!

Ritkán látom a páromat... Pedig most nagyon szeretném a karjaimba tartani...

Tömören ennyi jelenleg az életem...

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr5167289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása