Utolsó kommentek

Rockersors

2007.11.18. 17:27 | Xinaf | Szólj hozzá!

Címkék: hétköznapok

Úgy tűnik, kirugtak a suliból, bár ez nem hivatalos infó. Azt majd holnap megkapom. Szerencsére a szüleim nem olvassák ezt a blogot, így a bejelentéssel ráérek. Majd ha biztossá válik.
Megismerkedtem itt a suliban egy-két jófej emberrel, és sok farokkal. Összegségében nem bánom, ha mennem kell, csak a jövőtől félek. De a jövőtől akkor is féltem, amikor eldöntöttem, hogy még az angoltanáromnak SEM engedem meg azt a stílust, amit megengedet magának egy érző, emberi lénnyel, velem.
Megalázó bánásmód. Én nem kérek belőle. Úgy vágok bele az új életembe, hogy kacagok csak a régin.
Egy héten belül véget ért a kapcsolatom, és rugtak ki a suliból.
Rocker vagyok, válalom!

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr47233222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása