Utolsó kommentek

Visszatértem!

2008.08.06. 12:49 | Xinaf | 2 komment

Ismét otthon vagyok!
Remekül éreztem magam a Balatonon. Csónakáztunk, úsztunk, vízbe fojtottuk egymást, szerepjátékoztunk, zenét hallgattunk, vizipipáztunk, boroztunk, beszélgettünk...
Kár hogy vége lett... :(
Nyílván mint mindennek, ennek is voltak árnyoldalai. Amikor legyalogoltunk Szabadisóstóról Siófokig, hárman. Koncertre mentünk, tehát bakancs, fekete cuccok, ami kellet. Egyszercsak egy zsiguliból hét félmeztelen embertársunk elkezd bámulni, majd az egyik kiemelkedően dagadt üldözött odaböfögi nekem, hogy "Hé srácok, merre lesz itt buli?" Mondom neki, hogy hol, mire embertársam: "Te ne akarj átverni! Mit szórakozol velem?" No, nem kell nagy zseninek lenni, hogy hárman hét fejenként kilencven kilós bika ellen nem tudunk megállni, tehát indulás az emberek felé. Annyit azért válaszoltam neki, hogy bocs, nem vagyunk idevalósiak.
Mindenesetre balhé nem lett belőle.
Siófokról vissza legaláb tizen akartak a busz elé ugrani, és minimum hat kocsi akart karambolozni velünk. Egy kis vizi labdázás során Malkávnak megrándult a nyaka, és nem is igen tudta tartani, végül a szomszédba nyaraló doki tette rendbe. Én egy rémálmom alatt sikeresen úgy szétvertem a kezemet, hogy megfájdult és megzúzódott két ujjam. A stégről Morelighttal egy 15 kilós döglött (és büdös) halat kellet a nádba küzdeni... Szóval voltak rossz dolgok is, de mégis remekül éreztük magunkat!
No nekem kb. most kezdődött el ténylegesen a nyaram:)
Most a hittantáborra kell koncentreálni, ami szintén bombasztikus lesz, bízok benne!

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr68603399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Malkav 2008.08.06. 20:15:21

Még jó, hogy ott volt a doki a közelben... különben még mindíg a jobb vállamon pihentetném a fejem.

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2008.08.07. 23:01:34

És a sport egészséges! (érti, aki érti...)
süti beállítások módosítása