Utolsó kommentek

Túlléptük a kétszázat

2008.09.04. 16:44 | Xinaf | 5 komment

Jelentem, ez a mai egy nagyon aktív nap. A két felháborodott írásom után jöjjön a nap utolsó bejegyzése, egy sokkal kedvesebb és vidámabb téma: túlléptem a 200. bejegyzést. Amit most olvastok, az nem más, mint a 201.
Mit is tanultam ennyi írás után? Bár Alister kollege piszkál néha (:P), sajnos jogosan, jelentősen javult a helyesírásom. Elértem, hogy jó sokat vitatkoztam már másokkal a blogom egyik-másik tartalma miatt. Sok jó gondolattal gyaparodtam. Sok idiótával is találkoztam a blogolásnak hála.. de ennek is örülök, mert legaláb tanultam valamit.
Aránylag sokan olvasnak (na jó, értelemszerüen nem Tomcat, Bombagyár, Athina szintjén sokan, de a legtöbb ismerősömnél többen), és általába jó visszajelzéseket kapok.
Egyszóval: ünnepeljünk emberek és egyebek, mert jubilleum van ma! Több mint kétszáz bejegyés... még leírni is gyönyörű!

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr38648429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Najiva 2008.09.04. 17:54:12

Drága Bálint!
Akárhogyan keresem, sehogy sem lelem azt a kedves kókuszgolyós lányt a blogodban. Kicsit szomorkás lettem.:( :)
Puszi

Zsu 2008.09.04. 20:21:47

Ollé! :) /taps-taps-könnycseppetelmorzsolvaszemesarkában gratulál Xinafnak:)/

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2008.09.04. 22:16:16

Gratulálok!!! *tapsvihar*

"Bár Alister kollege piszkál néha "
Ahogy a régi vicc is mondja: 'Nem ellened jöttünk elvtárs - hanem érted!' ;) :D

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2008.09.05. 13:31:30

Najiva: ha mégegyszer kapok a kókuszgolyódból, külön bejegyzést írok egyedül a te tiszteletedre!
Amúgy megvan a csokid, valamikor majd átadom:)
Zsu, Alister: Köszi szépen!:)

Akara · http://arkadia.extra.hu 2008.09.06. 23:05:06

Szeretnék én is gratulálni (ha még lehet). :)

[Azt azért még megjegyezném (csak hogy én is piszkáljalak kicsit :P), hogy azért nyelvhelyességi hibáid még bőven akadnak (határozó ragok, ikes ragozás, vesszők...) :PP De ez csak építő jellegű kritika ám - meg piszkálódás. :D]
süti beállítások módosítása