Utolsó kommentek

Nekrológ (őszintén remélem, hogy hamis a hír!)

2008.09.28. 17:48 | Xinaf | 2 komment

Mint az közismert, sok blogot olvasok, hiszen sok olvasóm és kommentelőmnek is van. Miközben azon gondolkodtam, mi legyen a mai blog téma, felmentem ezekre az oldalakra, köztük Magyarság oldalára is, a Műveleti terület oldalra is.
Ha ez nem valami nagyon rossz vicc, akkor Magyarság nicknevü olvasóm a napokban elhalálozott. Sok mindenben nem értettem vele egyett, de fiatalember volt. Ember volt, blogger volt, olvasóm volt.
Remélem tévedés. Őszintén remélem. Amit a blogon láttam, mindenesetre mélyen megrázott.


 

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr86685912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kyora-chan 2008.09.29. 19:45:55

Drága Xinaf!

Nyugi! Magyarságot keményebb fából faragták, semmint, hogy ilyen fiatalon feladja az életet XD Ismerem egy ideje...kb. 8 éve...szóval bizton állíthatom...
Szóval nyugi....nem halt meg...beszéltem is Vele!!!
Amúgy, ha megnézed a képaláírást...ott van, hogy myspace/ mittomémmi...nem kell aggódni! Nemsokára újra hallhatunk felőle...és kezdhetjük újra a vitapartikat:D...Már alig várom XD

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2008.09.29. 20:27:16

Én is!
Láttam a myspace felíratot, de azt akár az övéről iskészíthették volna ám!
Magyarság: én még ilyet nem írtam olvasómra, de ez egy ritka elbaszott poén volt ám!
De annak őszintén örülök, hogy élsz!
süti beállítások módosítása