Utolsó kommentek

A Döntés után

2008.11.06. 23:06 | Xinaf | 4 komment

Sziasztok, kedves olvasók! Emlékeztek még ERRE az írásomra? Egy rejtjeles örömmámor. Egy kódnyelven megírt örömüzenet. Úgy érzem, ez jellemezte a legjobban.
Sokan kiváncsiskodtatok, és néhányan tudtátok, miről is van szó. Nos, leírom, hogyan alakultak a dolgok.
Vesztettem. Ilyen egyszerű az egész.

"De még nem is vesztettem! Ha vesztek, arról max egy hasonló stílusú, kódolt írásból fogtok értesülni. És bár gyakorlatilag talán sosem nyerek, és őszintén bevalva, még mindent elveszthetek, eddig minden olyan pozitívan alakul, amit sose hittem volna."
(Idézet a fenti írásból)

Itt a kódolt írás, kedves olvasóim. Vesztettem. De megértettem egy fontos dalszöveget:

"Látom, mosolyogni kéne példán, lágyan szólni hozzád,
De nem tudok.
Látom, rosszul esik döngő léptem, én megpróbáltam másképp,
De nem tudom.
Nincs erőm játszani a gyengét,
Bíztass! Üldözz! Áltass! Átkozz! Válassz!
Én többet nem adok!
Csak a szívemet dobom eléd"

(Vikidál Gyula: Csak a szívemet teszem eléd)

Én képtelen vagyok megváltozni. És látom, rosszul esik döngő léptem...

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr26754949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szili 2008.11.07. 09:34:54

Igen hosszú ideig én is képtelen voltam válltozni, vagy kifordultam magamból, és teszem amit csinálok.
És lassan ,de biztosan haladok a sárga köves úton. még messze a cél , s még nem is látom, de tudom,h ott van, utközbe SOK HIBÁTZ VÉTEK, akarva akaratlanul, ...
de egy jobb, és nagyonn ott vár , tudom, akarom, hiszem, s csak igazán remélni tudom :)

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2008.11.08. 15:14:21

Én hova változzak? Okot sem kaptam a változásra!
Köszönöm, én rocker vagyok, és az is maradok. Ezt az öltözködésemmel épenúgy ki fogom fejezni, mint a viselkedésemmel.
Aki nem képes így elfogadni, és így szeretni, az nem szeret igazán.

Pegabeci 2008.11.16. 21:39:27

VÁROM A FOLYTTÁST :P

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2008.11.16. 23:28:34

Öhm... komolyan szeretnéd, hogy tovább meséljem ezt az ügyet?
süti beállítások módosítása