Utolsó kommentek

Szar szilveszter

2009.01.01. 16:00 | Xinaf | 4 komment

Nos, kérem alássan, ez a 2009-es év iszonyúan kezdődött!
Tudtam én, hogy nem vagyok 100-ig egészséges. Köhögtem, és talán valami hőemelkedésem is volt. Ettől függetlenül úgy gondoltam, kicsit visszafogottan bulizok egy jót, és holnaptól (azaz mostmár mától) majd nyomom az ágyat. Ez kb. be is jött.
Már este 10 környékén majdnem vizszintes helyzetbe voltam, pedig kicsit se voltam ittas. Éreztem, hogy ez nem lesz jó, és hogy sokkal szaeabbul vagyok, mint azt hittem, de addigra már többen a lelekemre kötötték, hogy semmiképpen ne menjek utcára, mert nagyon hideg van. A Himnuszt szintén meg akartam várni.
Végre eljött az éjfél, ahogy mindenki, én is felálltam. Elénekeltük a Himnuszt, majd én a végén pár másodperc után visszarogytam a kanapéra...
Végül Najiva (neki külön köszönet) talált egy szobát egy ággyal nekem, ahol nem üvöltött annyira a zene, és nem égett a lámpa. Ott le is feküdtem, és előléptem tehetetlen testé.
Csak kétszer ébresztettek fel poénból, ami nagyon nem esett jól. Aztán a remek kis fészkemből ki lettem vágva, mert az egyik srác barátnője "nagyon rosszul volt". Igaz, hogy én kb. nem tudtam állni, de sebaj, a gyerek a hézigazda haverja volt. Végül visszatámolyogtam a kanapéra, ahol a buli felét töltöttem. Ott csak percekre lehetett ledölni, mert a zene üvöltött.
Aztán ketten hazavittek, és olyan hajnali 4 felé otthon voltam. Tizenegy fele felébredtem, hőmérés: ez bizony 39 celsius fokos láz...
És most is lázas vagyok, megyek is vissza feküdni...

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr49851690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hilts 2009.01.01. 17:51:03

Helyesbítek: Xinaf, ha már meggyógyultál-de legalábbis jobban vagy-akkor legyél msn-en!
Látod, ezért jó otthon szilveszterezni:)
Jobbulást!

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2009.01.01. 18:41:02

Eh, betegen buliba menni... te sem vagy százas, Xinaf... XD

Stiegliz 2009.01.01. 20:56:03

Jó bülást.erről majd még mesélsz.

freyah 2009.01.02. 10:21:07

Ajjajj...nah, gyógyulj meg akkor minél hamarabb! Jobbulást! :)
süti beállítások módosítása