Utolsó kommentek

Betegeskedem

2009.01.02. 18:54 | Xinaf | 1 komment

Gyógyulgatok, de csak lassan. A reggeli 39 fokos láz legalábbis semmi bíztatóról nem árulkodik...
Az éjszakám úgy telt, kedves olvasóm, hogy 1 óra fetrengés - fél óra alvás. Izomcsomók keletkeztek a mélyhátizmomban, aminek hatására gyakorlatilag nem tudtam aludni, úgy fájt minden mozdulat.
Ráadásul a vízhiány, a láz, a kialvatlanság, és az éhség (24 óra valódi kaja nélkül) együttese kihozott belőlem valami újat: nagyon dúrva halucinációkat.
Ezt nehéz jól leírni, annyi bizonyos, hogy voltam:
szovjet hadifogoly
gályarab
inkviziciós rab
világot megmentő hős
sci-fi hős
keresztes lovag
és még kb. ezer dolog. Egyik látomásom sem eröltette rám magát, ha mobiltelefonért nyúltam, akkor annyi volt a dolognak. De amint letettem, vagy csak nem néztem azt a rohadt nyenyerét, már jött a következő. Legaláb 50 különböző szerepbe láttam és éltem bele magam, általában mind nagyon-nagyon rossz volt. Mint ha be lettem volna nagyon dúrván füvezve.
Átgondoltam az egész szilveszteresdit, és ma már csak a fejemet fogom. Nagyon nagy hiba volt mindenképpen bulizni, legyen bármi is az ára. Ha otthon nézem a Sas-tapsot, még azzal is jobban járok.
Remélem a 2009-es év nem olyan lesz, mint a kezdete.

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr34853805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kiora 2009.01.04. 02:46:29

Kissé megkésve ugyan, de Nagyon Boldog Új Évet!! Gyógyulj meg hamar! Éljen a kalapkúra (persze majd csak az antibiotikumok után^_^")
süti beállítások módosítása