Utolsó kommentek

Reklám világ

2009.09.28. 12:59 | Xinaf | Szólj hozzá!

Bazd meg, intelligens a mosóporom! IQ-ja lett neki!
A hírtől azonnal felborult a szám PH értéke, de szerencsére sikerült helyreállítani. Így el tudtam fogyasztani a kávémat is, ami a legtöbb, mi adható. Egy kicsit leöntöttem magam, de ez az intelligens csoda a legmakacsabb kosszal is játszva elbánik!
Mivel szükségem van bifidus eszenziszre, gyorsan benyomtam egy joghurtot, megettem a hihetetlenül olcsón vásárolt csemegsonkámat, majd hogy ez a sok szar ne tegye tönkre a fogam, megmostam fogkrémmel. Szerencsére 24 órás védelmet biztosít a fogaimnak.
Nyugodtan szálltam be remek autómba, ami a mi autónk, és indultam munkába. Azért vehettük meg, mert a legkiválóbb törlesztőrészletü hitelt vettük fel. Foglalkozásomat tekintve mosógépszerelő vagyok, 10 éve foglalkoztat már, hogy mivel vehetném fel a harcot a vízkő ellen. Tudok ajánlani egy szert, amivel a mosógép is tovább él.
A munkám után ebédelni megyek, egy gyorsétterembe, ahol lovin it. Evés közben azon gondolkodom, hogy milyen jó lett volna, ha anyu már nekem is tudta volna otthon kezelni a szemölcseimet.
Mellém beült három lány, akik éppen a hüvelygombáról beszélgettek, de elötte elüldöztek, így sietek a wc-be. Nem tetszik, én ha tehetném, mindig a Petiék wc-jét szarnám tele, mert az higénikus.
Végre vége van a csúcsidőnek, így igénybe veszem a remek mobiltelefonomat, hogy a legolcsóbb percdíjakkal megbeszélhessem a haverokkal a sörözést. Magyarország, én így szeretlek!
Amíg én sörözök, az asszony kitakarítha a lakást, játszi könyedséggel az új takarítószerrel, majd elmosogat azzal a csodával, ami az odaégett zsírt is eltávolítja. Szerencsére a baktériumoknak sincs esélyük, hiszen ezek a csodaszerek az ő végzetük!
Amikor hazaérek (csutka részegen), az én drágám befektett a különlegesen egészséges matraccal ellátott ágyunkba. Másnap fáj a fejem, merthogy tegnap berugtam mint állat, de beveszek egy tabletát, merthogy nincs idő a fájdalomra. Az én édes drága kis feleségem pedig benyomja a tampont, ami átsegíti ezeken a nehéz napokon.
Teljesen élethű világ, nem de? Említettem, hogy mennyire tele van a tököm a fantáziátlan, unalomig játszott, még a manipulálást is szarul csináló reklámokkal?
 

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr761412632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása