Utolsó kommentek

"Távol vagy tőlem, és mégis közel"

2009.11.08. 20:08 | Xinaf | Szólj hozzá!

Címkék: csaba video szomorúság

Ma két dolog is történt, ami említésre méltó!

Az első, kevésbé fontos: ott voltam az év legjobb koncertjén! A 2009-es év győztese a Xinafok szerint a Bikini zenekar! Ma, a Sláger szolidarítás koncerten olyan koncertett adtak, hogy megérte hülyére fagyni a szakadó esőben!

A második, ami fontos: Ganxsta Zoli és a Kartel egyik száma. Ez tőlem furcsa lehet, mert nem szeretem ezt a zenekart, csak a frontembert... de ez a szám...
Ocskay Gábor emlékére íródott. Én küldöm az égbe, Krafcsik Csaba barátomnak, és a földre azoknak, akik ismertük, és szerettük!

"Telefonon jött az üzenet
Azt hittem, hogy nem láttam soha
Megtöröltem a szememet
De nem értettem mégse
Azt meg, amit látok
Hú de nem igaz, hogy elvesztettem egy barátot
Mért mindig a legjobbakat viszi el az Isten?
Sok szar szemétnek meg semmi baja nincsen"

"Távol vagy tőlem, és mégis közel
Számomra te örökké létezel
Te ott fent
Én itt lent
Utánad csak a csend..."

Nem írom le az egész szöveget... ezek a részek voltak azok, amik megráztak. Mert ugyanígy éltem meg Csaba barátom halálát. Leírni is fáj, élt 17 rövid esztendőt.
Hallgassátok meg az emlékére.

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr401509887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása