Utolsó kommentek

Hétvégén nem leszek itthon

2010.08.13. 18:55 | Xinaf | Szólj hozzá!

Címkék: video vallás boldogság hétköznapok

Előre mondom, hétvégén nem leszek nagyon elérhető. Zarándoklatra megyek. Azért megyek zarándoklatra, mert fontos.

Fontos, mert van pár kérésem az Úrhoz. Pár kérésem, pár kérdésem. És valamiért, úgy hiszem, ezért nekem most zarándokolnom kell. Aki ezt nem érti meg, azt én megértem. Ez nem hangzik valami értelmesnek. De ezt én érzem. Biztosan érzem.

És van még egy okom. De ez olyan személyes, hogy nem írom le nyílvános blogba.

Viszont, ezúton is köszönöm neked Uram, hogy olyan széppé tetted az elmúlt két napom, különösen a tegnapit. Hogy a mai már nem volt olyan csodás? Nem vagyok telhetetlen, Uram! Köszönöm neked a mai nap rövidke csodáit is.
Krisztus nevében, ámen, ámen!

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr172219821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása