Utolsó kommentek

Disney válogatás

2010.10.20. 16:31 | Xinaf | 4 komment

Címkék: video hétköznapok

Ezt is megéltük, kedves olvasók, megihletet a saját írásom!
Az elöbb belinkeltem egy csomó olyan írást, amivel egykor szerintem nagyot alkottam. Most belinkelek egy csomó olyan zenét, amik szerintem elmehetnének kis túlzással könnyűzenének is, és játszhatnák koncerten, pedig Disney meseszámok:D

Egy új élmény - Nem a legjobb minőség, de kötelező darab. (Aladdin)

Ez nem lehet szerelem - Úgy érzem, örök kedvenc marad. (Hercules)

Erős légy! - Úgy érzem, cserkésztáborban állandó vendég dalocska lesz! (Mulan)

Ezer színnel kápráztat a szél - Mert szép és elgondolkodtató (Pocahontas)

Gyermekember - Aki látott már felnőni gyereket, átérzi! (tarzan)

Idegen érzés - Hát igen, az első szerelem... (Tarzan)

Így jössz majd rá - Nem klaszikus Disney, de nem hagyhattam ki... (Bűbáj)

Két vágy - "Abban higyj, amit a szíved diktál." Nagyon igaz. (Tarzan)

Készülj hát - Őszintén, ki nem érzett még így sosem? (Oroszlánkirály)

Nem vagyok senkiházi... - Nem találtam magyar címet, de nagyon jól leírja az érzéseimet. (Aladdin)

Messze hív a nagy folyó - Majdhogynem rocker életérzés, a szabadság után. (Pochahontas)

Szépség és a szörny - Mert szép. (Szépség és a szörnyeteg)

Úgy hiszem, ezek az én saját kedvenceim. Ezeknek még komoly mondanivalója van.

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr492386378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pengge · http://pengge.wordpress.com/ 2010.10.20. 17:11:17

Na szép.
Harminc éves fejjel, hosszúhajjal, "keményenbomberesen" megjelenve mindenhol azon aggóttam, hogy vajon szerepelni fog-e a listán a Szépség és a Szörny dal.
De igen :)

mezeinewsee 2010.10.20. 21:39:47

Ezek nagyon jók! Tudom, neked kevésbé jön be, de a "Minket vár a világ" az Aladdinból még ideillik... csúcs szerelmes dal.

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2010.10.21. 02:33:57

@pengge:
Én is bomberes-bőrdzsekis vagány vagyok... de ezek akkor is fontosak!

@mezeinewsee:
Felkerült.

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2010.10.21. 02:34:39

A lista frissült 3 új szerzeménnyel, egy Aladdin, egy Bűbáj és egy Oroszlánkirály dallal!
süti beállítások módosítása