Utolsó kommentek

Búcsú

2010.12.07. 22:22 | Xinaf | Szólj hozzá!

Címkék: szomorúság bocsánatkérés

Kérlek ne haragudj... vagyis, nem kérlek. Haragudj rám nyugodtan. Utálj, vagy amit csak akarsz. Tényleg nem akartalak megbántani. Amit kimondtam... azért pedig majd megbűnhődöm, ha ezt érdemlem.
Légy boldog, mellettem sose lennél az. Nem tudok pozitívabb lenni. Ha nincs ami táplálja bennem a vidámságot, akkor a tüzem kialszik.
Elcseszett egy ember vagyok, és túl sokat vesztettem el.
Ha még jelent ez valamit neked: Áldjon meg az Isten!

"Lehet, egyszer sok időt fogok ott eltölteni ...(purgatórium) de ezekért a szavaidért te is. Erre készülj fel."
Felkészültem. Ha így lesz, tudni fogom, miért történt.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr852500865
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása