Utolsó kommentek

Okkultizmus-ezotéria vs kereszténység

2011.08.24. 21:28 | Xinaf | Szólj hozzá!

Címkék: video vallás poén hétköznapok

Mindenkinek privát magánügye, miben hisz. Na de van egy határ, amit nem ildomos átlépni... ez nem más, mint amikor valaki pénzért, az emberek hiszékenységére apellálva, misztikus csodatévővé teszi magát...
Különösen szeretem, mikor azt mondják a telefonos gyógyítóba betelefonálók, hogy "az Egyház kihasználja az embereket". Erre már mutattam be példát, mikor a fickó a TV-n keresztül elvégez egy gerincműtétet.
De ez semmi, emberek, ez semmi! A mai nap kezembe akadt egy bulvár lap, aminek van egy betelefonálós rovata, ahol is különböző jósok, misztikusok, távgyógyítók, boszorkányok, vajákosok, és egyéb rohadt csalók segítenek telefonon át! Az embernek a pofája szakad le...
Most elétek tárom, mi mindenben segített az embereknek a Bors magazin meghívásának eleget tévő Siby-bosy, aki a Sybilla kártyát is kidolgozta, felsőbb sugallatra! Bizony ám!

OTTHON Vera afelől érdeklődött, elveszíti-e a lakását.
– Nem látok pénzügyi nehézséget, de rontást találtam. Azt tanácsolom, egy fehér gyertyával menjen végig minden szobán, miután energiáimmal az önön lévő rontást levettem.

ENERGIAVÁMPÍR Szilvi általános jóslást kért, de többet kapott.
– Titkos munkahelyi kapcsolatot látok, egy sötét hajú, kék szemű férfi képében, ugyanakkor energiavámpírokat is észlelek. Ha munkába megy, tíz napon át reggelente tegyen fokhagymát a zsebébe, az segít. Ha este kidobja a gumót, érezni fogja, hogy meleg!

VESZTESÉG Egy idős hölgy elhunyt unokája felől érdeklődött.
– A fiúnak lett volna még feladata, de a felettesével elhúzódó veszekedése hajszolta öngyilkosságba. Már bánja, de üzeni: az ő tette volt, ne ön vezekeljen. Ez könnyebb lesz, ha leveszema rontást, és gyémántburkolatú védelemmel látom el.

ÁLL A BOLT
Arankának mostanában nem megy a korábban sikeres üzlet.
– A betérők negatív energiáitól kell megtisztítani a boltot, szórjon sót az helyiség sarkaiba

Az eredeti cikk megtalálható ITT, a kiemelések tőlem származnak.

Haladjunk sorrendben:

Otthon: Persze, telefonon át leveszed a rontást... persze... akkor mi a redvás francnak kell a fehér gyertya?

Energiavámpír: Az tuti, hogy ha valaki foghagymával a zsebébe mászkál, MINDENKI békét fog neki hagyni. Ha ebben a 40 fok hőségben a zsebében tartja, akkor pedig tényleg tutira felmelegszik. Basszus, én is jós lettem!

Veszteség: Gyémántburkolatú védelem... mert amúgy van arany, ezüst, ón és nikkel bevonatú védelem is. Réz nincs, mert azt ellopták a lelkiszínesfém gyűjtők. A szokásos, telefononátleveszemarontástezsimaügy részt már megszoktuk.

Áll a bolt: Tegye nyilvánosan, minél feltűnőbben, és garantálom a forgalmat, legalábbis a bámészkodókat...

No, én is adtam most remek értékű tanácsokat. De ez még nem lehet elég! Hiszen ott van a valódi sztár, a férfias, és csöppet sem szánalmas "Odin boszorkány főpap".



Nos, millió példa van még... van baba horoszkóp is.
Nekem egy képzett asztrológus azt jósolta, hogy a csillagok alapján, én csak úgy lehettek sikeres, ha megtanulok megalkudni és megalázkodni.

Szóval, sorolhatnék még példát, de szerintem ennyi már kifejezi, amit mondani szerettem volna.
Igen, az Egyház használja ki az embereket. Ezek után el kell ismernünk, nem? Éljen az okkultizmus...
Iróniát és cinizmust félretéve: ez szánalmas. Kérem az Isten türelmét, és végtelen szeretetét, hogy bocsásson meg ezeknek a nyomorultaknak!

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr23178171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása