Utolsó kommentek

Keresztúton állok

2012.05.28. 21:50 | Xinaf | Szólj hozzá!

Címkék: video idézet hétköznapok


"Ezután Jézus így szólt tanítványaihoz: Aki követni akar engem, tagadja meg magát, vegye fel keresztjét, és kövessen. Aki meg akarja menteni életét, elveszíti, aki azonban értem elveszíti, az megtalálja. Mi haszna van az embernek, ha az egész világot megszerzi is, de lelke kárát vallja? Mit is adhatna az ember cserébe a lelkéért? Eljön ugyanis az Emberfia Atyja dicsőségében, angyalai kíséretében, és megfizet mindenkinek a tettei szerint."
(Mt 16,24-27)

Mi az én keresztem?
Ez a legnagyobb bajom jelenleg, hogy nem tudom, mi az én utam? Abban biztos vagyok, hogy nem a jelenlegi életem. Így, a jelenlegi munkámmal, jelenlegi életkörülményeimmel tutira nem tudnék hosszútávon boldogan élni.
Néha úgy érzem, hogy tudom, mit akarok kezdeni magammal, de másnap ugyanilyen biztosnak érzek egy tök más megoldást... és harmadnap a harmadik lehetőség lesz a befutó. Meg kell bolondulni.

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr44551605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása