Utolsó kommentek

Az emberekben égő gyűlölet

2008.06.07. 02:26 | Xinaf | 2 komment

Hajnal van, én 12 órát dolgoztam, fáradt vagyok, de azért blogolás nélkül nem tudok jól aludni.
Sajnálattal veszem tudomásul, hogy az emberben lakozó gonosz kis féreg még mindig él mindanyiunkban.
Ma meló után beiktattunk régi cimborákkal egy kis sörözést. Miután végeztünk, bandukoltunk hazafele, négyen rockerek. Kettőn látszott, kettőnkön nem, mármint a szubkultúra. Elhaladtunk több csoportosulás mellet, amikor az egyik kisbolt ajtajában egy nagyobb társaságban álló hegyomlás méretű cigány odamordul: "Faszom verem a rockos pofátokba."
Én nézek mint egy hülye.
1. Mégis, mi a franc baja van ennek a rockerekkel? Össze tetszik keverni a skinheadekkel minket? 2 srácnak vál alá érő haja volt, legalábbis nem kimondott bőrfej.
2. A jó édes anyjáért szólít meg egyáltalán?
3. Nemhogy nem kötöttünk bele, de még rá se néztünk. Nem mentünk el ijedten az utca túloldalára, nem szidalmaztunk senkit, a nőkről dumáltunk. Gyakorlatilag nem is számított hogy mi a származása.
Persze belvárosi paranoia. Annyi ilyen történet van, hogy én is azt hittem, jön a kés, kirabolnak (vagyis megkisérlik. Elég kemény arcok voltak velem), stb. Nagydarabok voltak és sokan.
Az egyik ismerősöm mindenesetre elég trágár stílusban megemlékezett az úr anyukájának a foglalkozásáról, az ő testszagáról, és a származásáról is egyetlen mondatban. Sőt, felszólította hogy hallgasson, és javasolt neki egy utazást, egzotikus tájakra, ez volt a második mondat. Az idézet a gyengébbek kedvéért:
"A kurva anyádat, te büdös cigány! Kussoljál, és takarodj vissza indiába!"
Aki ismer, tudja: nem vagyok fajgyűlölő. Előitéletes sajnos vagyok, de ez együtt jár a városi élettel. De ha összetűzésbe keveredek, soha nem veszem elő a másik származását.
És itt jött a meglepetés: az egész utca tele volt cigányokkal. Összesen voltak vagy 10-15-en. A haverom üvöltve közölte az idézett mondatokat. És mi lett? Semmi. Mentünk tovább, utánunk se jöttek.
Nem értem. Azt sem értettem, amikor nem volt hajlandó velem együtt utazni egy férfi, mert ő nem utazik fasisztákkal, rockerekkel, nácikkal, skinheadekkel. Az egyiket eltalálta, lehet találgatni melyik vagyok.
Éljünk már békében! Komolyan! Hagyjuk egymást békén, és hagyjanak békén engem! Soha a légynek nem ártottam, miért én vagyok az ellenség?

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr77507732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ReWrick (törölt) 2008.06.07. 09:11:15

egy szót nem szólok inkább XD

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2008.06.09. 00:34:04

Az emberek hülyék. Nem kicsit, nagyon. Ez van *vállat von*
süti beállítások módosítása