Utolsó kommentek

Na, ez már nevetséges - Köszönjük Emese!

2008.06.12. 00:30 | Xinaf | 12 komment

Érdekes ember vagyok, mert egyszerre olvasok szélsőjobb és szélsőbal oldalakat is. Mivel mindenféle szélsőségtől elhatárolódom, mert az divatos, igazából tényleg csak érdekel, melyik oldal mit hogyan lát.
Viszont amit az egyik antifasiszta weboldalon találtam, az annyira megtetszet, hogy leközlöm és kommentálom is! Egy olvasói levél:

"Adjon az Isten!
Kedves XXXXXXX
(oldal neve)!
Én egy székely-magyar, hazafi érzelmü lány vagyok, aki a magyarságáért él. Nekem legfontosabb a Haza, Nemzet és minden, ami magyar....na meg Trianon ledöntése.
(Már itt kezdtem valamit sejteni...)
Mondhatnám, hogy „A Haza minden elött!” (Kölcsey Ferenc), vagy „A Nemzet szolgálatában meghalni lehet, de elfáradni soha!”(Szálasi Ferenc). De félek, hogy hiába fárasztanám magam...ti ezt nem értitek. Mi, hazafiak: önzetlen, áldozatkész, közösségbe gondolkodó magyarok vagyunk. (Azaz: dögöljön meg mindenki, aki nem magyar!) Ellenben ezt az oldalt készítök: önzö, gyáva, önimádó, haszonlesö, talpnyaló mocskos zsidók. Ja, és még össze-vissza hazudtok is. Mert Holokauszt nem volt, hanem lesz!!! (Erről már annyi vitám volt...) Ti sosem fogtok annyira gyülölni minket, mint mi titeket! Én, szívem szerint csak azt mondanám, amit édesanyám nagybátyja mondott régen: „Csak annyi maradjon meg közülük, ahányat én kereszteltem!”
Keresztapám üzeni nektek: „Vigyázzatok, mert a hazafiak mindig több embert tudtak mozgósítani, mint a ti .... bandátok!”
És milyen tolvajok vagytok! Elloptatok egy sumér jelképet, nagyon keveset alakítottatok rajta és elneveztétek a ti mocskos zsidó csillagotoknak!
(No, itt kezdett erőt venni rajtam a röhögőgörcs... mert a horogkereszt az nem is egy indiai jelkép...)
Néha, vagyis most már gyakrabban szoktam nézni a XXXXXX (oldal neve) oldalt. Kedves töletek, hogy összeszeditek a Magyar Haza, a Magyar Nemzet, egyáltalán a magyarság megmentöinek adatait.(Itt folytattam a röhögést. Szóval azt azért a tüntetők maguk is tudják, hogy egy-egy balhé nem menti meg a hazát.) Sajnálom, de azért, ha minden ilyen magyart felsorolnátok.....hát...legalább öt weboldalt kéne készítsetek. Mert egyet kell tudnotok: SOKAN VAGYUNK ÉS EGYRE TÖBBEN LESZÜNK!!! (Na jó, elárulom: egy listához, legyen akármilyen hosszú, elég egy weboldal...)
Hála nektek, sikerül felvenni a kapcsolatot a csonkahoni bajtársakkal. Mivel én Erdélyben élek, ez eddig nehézkes volt. De most már egész jól fog müködni minden terv.. (Erdélyből kiépíteni egy nyílas diktatúrát legalábbis nagy feladat, ha jól megy minden, akkor ügyes vagy.)
Erre az oldalra felkerülni, számunkra dicsöséget jelent. Tudjuk, hogy minél többen kerülünk fel a listára, annál jobban féltek, mert annál többen vagyunk. És tudjuk azt is, hogy felfigyeltek ránk. (Ahogy ti is figyeltek rájuk.)
Sajnos csak 17 éves vagyok, ezért nem lehetek ott a tüntetéseken. De várjatok egy évet, s akkor már én is ott leszek mindenhol, ha rosszat tudok tenni ellenségeimnek, s egyben jót a Hazámnak! (Ez elég veszélyesnek hangzik, Gyurcsány már csomagol...)
Sajnálom, hogy nem tudtok rólam olyan dolgokat, amiket jó lenne tudni. Ha mindenröl értesülnétek, akkor bizonyára a lista elsö helyezettjei között lennék. (Én ismerek olyan embert, akire ez az állítás tényleg igaz is volt egykoron. Őrá pl. jellemző volt, hogy soha nem reklámozta a tetteit, még említés szintjén se, nemhogy a neten...)
Marosvásárhelyen élek, ahol már találtam pár ellenséget magamnak; de csak csitri oláh, cigány meg zsidó (velem egykorú vagy nagyobb) kölyköket. Nagyon jó edzéseket tartunk. Az egyik oláh csöcselék elövette a kését, mert irredenta jelvény volt rajtam. Nekem csak egy kis bicskám volt (a bicska a székely személyazonossági, ha nem értesült volna a káposztalével teli agyatok), mégis az ö lábából folyt a vér.. (Nocsak, egy női tőrvívó, aki fél kézzel 120 féleképpen tud végezni 10 cigánnyal...)
Szerintem a molotov-koktél készítése és használata a legjobb hobby a világon. (Ez olyan gyerekes, hogy nincs mit írnom róla...)
Nektek ki a példaképetek? Egyáltalán van olyan zsidó vagy cigány, aki példakép lehetne?  (Zsidó és példakép lehetne? Pl. Jézus Krisztus, de megemlíthetek néhány bibliai szentet is akár... Cigány, aki példakép lehetne? Pl. a bátyám kollégája, aki mögött sok turbómagyar elbújhtana, mert 15 éve dolgozik!) Mert szerintem még nem született olyasmi...
Azonban nekünk, magyaroknak, igen hosszú lehet a példaképjeink listája, mivel dícsö történelmünk során nagyon sok híres ember került ki a Magyar Nemzetböl.
(A történelmünk elég dicső, de azért tele van szégyenfolttal, pl. Napóleon ellen a győri csata, ahogy véget értek a kalandozásaink, mert képesek voltunk ugyanazt a kiismert taktikát használni, Merseburgnál és Ausburgnál, és még elég hosszan sorolhatnám...) Megszámlálhatatlan tettet hajtottak végre öseink, melyekre más emberek nem lettek volna képesek. (Basszus, csak egyetlen példát mondj!) Azért akarják a magyarságot eltütetni, hogy még az emléke se maradjon fenn, mert a Magyar Nemzetben voltak a legokosabb és legügyesebb emberek a világon. (Bár soha nem voltunk igazi nagy, összetartó birodalom. Meg amúgy is okosak, szépek, jók, ügyesek, kedvesek és jófejek vagyunk, mások meg nem, bi-bi-bi!) A magyarnak nincsen párja!!! Ezt akarjátok meghamisítani a hülye finn-ugor elméletetekkelm, mert úgy más népeket tudnátok felemelni... (Ez is régi téma. Egyszer majd írok róla bejegyzést, maradjunk anyiban hogy a finn-ugor elmélet nem emel más népeket fel.) Föleg a zsidót, mi? (Bazdmeg, a zsidót a finn-ugor elmélet?) Törölni szeretnétek belölünk a magyarságtudatot, és mindent kitaláltok, mivel ez a terv nem jött be, nem annyira eredményes.(No, most hogy ez a harcos lebuktatta a Nagy Tervet, kénytelenek lesznek valami újat kitalálni... amúgy is definiálni kéne, mit tartunki magyarságtudatnak, mert Emese valószínüleg engem is lezsidózna, pedig csak konzervatív vagyok...) Letagadjátok, hogy a magyar volt az elsö nyelv a világon és helyettesíteni akarjátok a hülye angollal, a buta latinnal, vagy az elfeledett héberrel. (Itt már fuldokoltam. Soha nem volt olyan elmélet hogy az angol, a latin, vagy a héber lett volna az első nyelv. Nade hogy a magyar? Ha csak ezt a részt akarnám elemezni, írhatnék róla egy komplet új bejegyzést, de ugye nem kell részleteznem, miért baromság ez?) De lebuktatok! Mert bebizonyították, hogy míg a latin és az angol az ösnyelv 6%-át hordozza, addig a magyar nyelv több, mint 50%-ban hasonlít az ösnyelvre. (Ezt az ősnyelvet igencsak beszélő ősmagyar tudósok bizonyították be. Szegény ősemberek választhattak volna könyebb nyelvet is, mint a miénk. Gondolom a gonosz zsidók tették tönkre ezt is...) Öcséim, jobbat kellett volna kitalálni. Vegyétek már észre magatokat! (Ezt akár én is írhattam volna neked, hugom!) Minden kicsúszik a kezetek közül! Már nincs visszaút! A Magyar Nemzet fölül fog kerekedni és újra uralni fogja a világot, ahogyan az Attila királyunk idejében volt. (Attila eredetileg Etele király jó eséllyel nem is létezett, de ha igen, akkor hun volt, és nem magyar. A hunok anyira rokonaink, mint a törökök, ugyanis a hunok egy része a mai törököknek az ősei. Mi magyarok kb. Atlantis idején uralhattuk a világot...) Vagy elfelejtettétek? Nem felejt el a mocskos zsidó semmit, csak éppen eltitkol, ugye? (Szokásos utálkozás.) Én se vagyok hülye! (De igen!) Attól hogy 17 éves vagyok, még tudom kit és mennyire kell utálni. (Utálni senkit nem kell, de sajnos meg sem lehet tiltani. Jó utálkozást. De hozzáteszem: nem a korod miatt vagy nevetséges...) A példaképeim közül az élöket tisztelem és becsülöm. A holtakra fájó szívvel emlékezek, szellemük mindig bennem él, tiszteletem irántuk örökre megmarad.  (Ez dicséretes.) Példaképeim között vannak: Szálasi Ferenc, Horthy Miklós, két (Romániából kitiltott) barátom, és az édesapám, aki ifjú korának felét a Securitate-n töltötte. (És azt tudtad-e, hogy Horthy és Szállasi nem voltak valami jóban?) Ezt megbánja minden mocskos oláh!  De megkapja méltó büntetését a sok zsidó, cigány, és minden más szemét állat, aki ártott Attila királyunk országának.(Rómának vége, de kezdhetnek rettegni a gótok és egyéb rég eltünt népek is...) Mert egyszer felébred a bennünk lakozó oroszlán, az az érzés, hogy mi földi életünk után Csaba királyfi mennyei seregébe kell kerüljünk.. (Csaba királyfi a fejét verné a falba, ha ilyen katonái lennének...) De ha az oroszlán nem csak felébred, de fel is kel, akkor minden állatot elpusztít, mely neki ártott.

Hajrá HUNNIA! Szebb Jövöt minden Magyar Hazafinak,
Emese."

Köszönjük Emese, de itt most annyi baromságot hordtál össze, hogy azt rossz volt olvasni. Nekem van éppen elég nemzeti érzelmű barátom, de még nyílas is. Sőt, olyan is, akit túlzott rasszizmusért kidobnának a nyílas pártból. Nem azért vagyok ilyen rossz véleménnyel rólad, mert egy gyűlöletre épülő eszmében hiszel. Mármint nem csak ezért. A saját szélsőséges, vagy egyszerűen rasszista ismerőseim tudják rólam: attól hogy nem értek velük egyet, még nem gyűlölöm őket se, a zsidókat se. Viszont...
Szóval jó olvasást, kedves olvasó.

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr83515709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2008.06.12. 07:42:07

Köszönöm, köszönöm, köszönöm!!!
Sírva röhögés - vizsga előtt pont erre van szükségem!

Emesének meg csak annyit (hátha idetalál vagy valamelyik olvasó ismeri): a tudomány jelenlegi állása szerint ez már kezelhető. Keresse fel orvosát, gyógyszerészét!

newsee 2008.06.12. 08:14:40

Tévedsz, Xinaf! Nagyon jó volt olvasni! Mostanában elég lepra a hangulatom, ilyen felszabadultan röhögni régen tudtam!

Hilts 2008.06.12. 11:40:55

Xinaf annyiban tévedsz,hogy a horogkereszt bizony indiai jelkép...
Ezt onnan tudom,hogy egy norvégiai tartózkodásom során egy indiai étteremben volt szerencsém enni,és ott a falikárpit horogkeresztekkel volt telehímezve.Kérdésemre elmondták,hogy az ő kultúrájukban ezt több ezer éves szimbólum.
Ettől függetlenül az ilyen emberektől mint Emese,nekem is csak röhögnöm kell...

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2008.06.12. 11:53:54

Hilts, ez irónikus volt!
Úgy értem, ez természetesen szanszkrit jelkép, kb. annyira lopott, mint a Dávid csillag...

Hilts 2008.06.12. 20:41:32

Ok,elsőre nem volt tiszta.
De mostmár az.:)

DrHentes 2008.06.12. 22:37:37

Hello Xinaf!
Erről csak annyit tudok mondani hogy: Köszönjük Emese!!
Szerencsére Emese csak 17 így még nem kell figyelembe venni a politikai nézeteit.
De mi lesz ha megéri a 18 -at? Egy el vadult skinhead lány aki megy előre a hazát meg menteni!
Remélem nem rajta fog múlni hogy a haza megmenekül -e.
Csak annyit hogy a n"nincs a zsidóknak példaképük"
Nem igaz sőt én olyat is tudok mondani aki Magyar zsidó és az egész nemzet büszke lehetne rá. Csak egy két név Neumann János, Faludy György. Ezekre mind büszkék lehetnénk!

ReWrick (törölt) 2008.06.14. 12:51:58

Sziasztok!
Látom nagyon sokan úgy vagytok, hogy könnyű szegény Emesét cikizni, holott ő legalább vállalja nagy nyilvánosság előtt gondolatait, és természetesen tetteit. Én büszke vagyok rá, és Pár évvel ez előtt lehet nem lettem volna, mert nem lett volna ilyen rálátásom. Ugyanis, én kiskorom óta szeretem a bohócokat, és pár évvel ez előtt nem jöttem volna rá, mert a bohócokat csak a piros krumpli orrukról ismertem meg.
Ám lenne még valami. Emesének ezek saját érzései, amik vitathatatlanul, hogy szegény még (valószínűleg kora végett) nem járt Magyarországon. Mert sugárzik belőle az a szín tiszta magyarság. Ugyanis végig azokat a "mocskos zsidókat" szidta. És hol maradnak a jó öreg kommunisták? Hát ezért kellett itt dekkolniuk 50 évig? Hogy a Romániai magyarok meg sem említsék őket? Pedig direkt ez ügy végett 50 évig Tudjátok, hogy milyen nehéz egy országot felszabadítani?
Tehát, mivel ezt kihagyta, így innentől kezdve nem lehet ott a tüntetéseken, mert csak rossz hírüket keltené szegényeknek. Most mégis hogy nézne ki, hogy Ott állnak a rendőr sorfal előtt? Mi köze az ÁVH-nak, a zsidókhoz? És az hogy nézne ki, ha az öreg mami békésen oktatná ki a téglaként tornyosuló EX Rebiszeseket, hogy" bezzeg, ha ott lettek volna 50 évvel ezelőtt" és mellette pedig Emese skandálná a "Mocskos zsidók!" szövegét. Hát szerintem valamit félre értett. De nem lehet azzal vádolni, hogy esetlegesen valamilyen szélsőséges csoporthoz tartozik, hisz a monológjából kihagyta a Niggereket, Kolompárokat, a papokat, Kovács Pistikét, a japánokat, és más ázsiai származású népeket. Sajnálom, de kishúgunk, téves eszmékben él. Sajnos, ő magyar akar lenni, de úgy látom, hogy még hiányosak az értesülései. De még javítható, és van még hála a jó égnek egy éve a tanulásra. Addig is, Köszönjük Emese. XD

ReWrick (törölt) 2008.06.14. 12:55:53

Majd el felejtettem, hogy már csak azért sem nevettem rajta, mert Emesének köszönhetően végre megvilágosodtam, hogy én, kis buta, eddig azt hittem, hogy a C vitamin a magyarok nevéhez fűződik. De sajnos, most rájöttem, hogy az a mocskos parazita zsidók műve, és én már gondoltam is, hogy ezzel is biztos csak a népünket akarják megfertőzni, és minden, ami a C vitamin, az valójában a tudat módosító, és innen erednek olyan oltári baromságok, hogy mi a finnugor néptől származunk, pedig nem, mert Emesének köszönhetően rájöttem, hogy mi valójában Afrika egy ismeretlen vidékéről származunk, és onnan örököltük oroszlán szívünket, vagy pedig Richard király egyik vér vonalából. Tehát, tényleg nagyon szépen köszönjük Emese.

Akara · http://ejtukre.atw.hu/ 2008.06.20. 11:55:59

Úristen, most kétoldali undor fogott el.
Egyrészt Emese "határozottan szabályos és szép" írásképét lesve, másrészt a "csupa értelmes és helyénvaló" dolgok kapcsán, amiket leírt, s ahogy leírta. De Xinaf, ki kell ábrándítsalak, annak ellenére, hogy többnyire igazad van, a Te megjegyzéseid is hibásak sok helyen. (Sőt, ha már kötekedni akarok a Te helyesírásod sem épp tökéletes. :P)
Egyébként komoly ellenfélre találtál Emese személyében? XP

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2008.06.28. 20:35:00

Emese az én ellenfelem?
Másrészt én nem kötöttem bele a helyesírásába. A nézeteimet mindenki ismeri, lehet velem egyetérteni, vagy nem egyetérteni. Emesével is lehet egyetérteni, csak szerintem baromságokat ír. Mindenki csinálhat blogot, és kritizálhatja azokat a nézeteket, amiket én vallok!

Patyyyy 2010.10.20. 11:50:45

Nem értem...én nem kaptam röhögő görcsöt...el sem mosolyodtam olvasás közben...hhhmmmmmmmmm.
Ja és ez egy 2008-as írás... Emese felnőtt...

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2010.10.20. 16:13:02

@Patyyyy: Alapból ez nem is nevetséges... úgy véltem, a kommentjeim lettek megfelelően humorosak, de akkor nem ütött mindenkinél egyformán nagyot.
Őszintén remélem, hogy ez a kislány mára felnőtt!
süti beállítások módosítása