Utolsó kommentek

Nem összeszedett írás

2008.07.01. 22:40 | Xinaf | Szólj hozzá!

A francnak van kedve blogot írni! Viszont én is utálom, ha egy általam olvasott blog napokig nem tartalmaz semminemű újítást, tehát én is írok valamit.
Újra elkezdtem kártyázni, mármint MK-t (M.A.G.U.S. - A Kiválasztottak) kártyajátékot játszani. Van még mit behoznom, mivel hónapokon át nem nyúltam a paklimhoz, kicsit ki is zökkentem belőle.
Hogy a laikusok is képet kapjanak: ez egy fantasy világban, Yneven játszodó gyűjtögetős stratégiai játék. A cél legyőzni a másik játékost (milyen meglepő, nem?), ezt megtehetjük diadalpont gyűjtéssel, vagy az ellenfél jelképes tornyának leostromlásával. A szabályokra nem térnék ki, mert elég bonyolultak, hanem inkáb nézzétek meg az oldalt ITT.
Úgy néz ki, jövő héten újra elkezdek melózni, de ezt még nem kiabálom el. Nem egy munkahelyek gyöngye, amit láttam, de szegény ember vizzel főz. Azért továbbra is megpróbálok valami normálisabb munkát keresni. Sikeresen kiléptem a cégtől, így most már egy ideig legálisan és regisztráltan munkanélküli vagyok.
A közeljövőre vonatkozó terveim pedig a következők: kijutni néhány koncetre, elmenni néhány versenyre, bulizni, pihenni, szerepjátékozni. Ezek persze szigorúan meló után, de bár feltételezem mindenkit megleptem, nem tervezek hosszútávra. Agusztusban már újra nem fogok dolgozni.
Elnézéseteket kérem, de amióta visszajöttem a cserkésztáborból, valahogy nem megy az írás. Ennek oka van, tudom is mi az oka, de nem fejtem ki részletesen. Túl lelki ahoz, hogy a világ elé tárjam, meg még nem is vagyok biztos benne.
Remélem nem a mostani összeszedett írásom után fognak képet alkotni rólam az emberek...

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr39548806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása