Utolsó kommentek

Ismét pár szó a "meleg büszkeség napjáról"!

2008.07.12. 23:29 | Xinaf | Szólj hozzá!

Ismét essen néhány szó a "meleg büszkeség napjáról". Több dolog miatt is választottam ezt a témát mostanra. A klubba, ahová járok, az egyik olvasóm némi iróniával fűszerezve elmondta, hogy mivel én ez ellen tüntettem, neonáci és homofóbb vagyok, mert neonáci és homofób mindenki, aki nem ért egyet ezzel a nemzetközi felvonulással. Sok poén is született aznap ebben a klubban... aztán apámmal is váltottam a téma másik oldaláról szót, amiről Alister is írt ITT. Ez a része főleg a tojásdobálásról, mint véleménnyílvánításról szólt.
Van egy nagyon szimpatikus, aranyos lány ismerősöm, aki mellesleg homoszexuális, avagy leszbikus. Ő megharcolja a mindennapi küzdelmét az élettel, megvan a maga baja a párkapcsolatokkal (nem lehet könnyű így ismerkedni...), illetve a szülők sem ujjonganának, ha megtudnák. Engem viszont szerencsésen ér az a része a történetnek, hogy kikérdezhettem egy 100% homoszexuálist, aki ismer homoszexuális (avagy meleg) férfiakat, mit is gondol egy meleg arról a napról, ami elvileg pont róla szól.
A véleményem alá lett támasztva: ez a nagy port kavaró felvonulás nemhogy nem képviseli a homoszexuálisok érdekeit, még árt is nekik. Erösít egy olyan sztereotípiát, miszerint a melegek abberált állatok. Nem kell humanistának lenni ahhoz, hogy kijelentsem: nemhogy nem mind, de mégcsak nem is a nagy része.
Nagyon örülnék, ha többé nem lenne, vagyis inkáb nem így lenne magyarországon és a világban "meleg büszkeség napja". Ugyan, néhány gerinctelen homofóbon kívül ki balhézna, ha lenne egy kultúrált fesztivál? Senki.
Viszont nevetséges határozat, hogy a tojás dobálás a szólásszabadság, a véleménykinyílvánítás egyik megjelenése! Ez egyszerűen radikális reakció! Felesleges ezt demokratikus köntösbe öltöztetni! Ha szarral megdobálnak, az tetleges becsületsértés. Ha tojással, az nem. Értem én! De még ha közszereplőkre (színészek, zenészek, politikusok, stb) még el is fogadhatjuk, hogy ez is véleménnyilvánítás, a felvonulás részvevőire ez egyszerűen már nem állja meg a helyét! Én mondom ezt, aki ellentüntettem, tehát a felvonulást (gyengébbek kedvéért) ELLENZEM!
A szex a négy fal közé való. Aki ezt nem képes megérteni, az hülye, esetleg beteg, de semmi esetre sem normális! 

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr100565562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása