Utolsó kommentek

21. szülinapom

2008.10.12. 14:16 | Xinaf | 12 komment

Mint tudjátok, eredetileg ez 21. egy sokszor megünnepelt születésnap lenne. Minden társaságommal külön. Legalábbis ez volt a terv.
Az ünnepeltnek megszervezte egy comborája a bulit, egy kocsmába. Ünnepelt összehívta a barátait fél hétre, egy másik kocsma elött. Nem voltak ott sokan, de néhányan már ott összeültünk, és elfogyott az első korsó sör.
Majd át a lefoglalt kocsmába, ahol maga az ünneplés lesz. Ünnepelt kicsit ideges, mivel pont azok az emberek jelentették be, hogy késnek, akik tudták is, hol van a buli helyszíne, de sebaj! Ünnepelt és kis baráti köre végül megleli a célkocsmát, és el is foglalja a számára kijelölt helyszínt. Itt megissza 2. korsó sörét, az idő: nyolc óra körül.
Ünnepeltnek gyűlnek az ismerősei! Meghozzák neki az első rövidet (tequila), és a 3. korsó sört. Megissza a rövidet, kortyolgatja a sört. Az emberek gyarapszanak, már közel 20 fő van jelen.
Befut mégegy rövid, egy kis vodka narancs. Elfogadja, de nem issza meg. Tudja, hogy még 22:00 sincs, minek rohanjon? Sört kortyolgat, de az általános tömegörjöngésből kiszól egy hang: "Xinaf, igyad már azt a vodka narancsot!" Xinaf már nem józan, megissza a vodka narancsot, és megissza a sörét is.
Xinaf (ünnepelt) a wc-n térdel, és öleli át a csészét. Szarul van. Forog minden. Hányinger. Hangokat hall. Kijön belőle a hányás. Alig tud felállni. Kopogtatnak a fülke ajtaján, másnak is kell a wc.
Xinaf ismét az asztalnál. Vagy az asztalon? Igen, ott fekszik, fejét témasztva az alkarján. Néhányan már-már aggódnak, észreveszik, hogy valami nem oké. A zenegépből valami ricsaj bömböl, a fények vakítanak, a hangok szinte robbannak...
Xinaf ismét a wc-n. De már nem egyedül. Több cimborája is vele van, van aki részegebb, mint ő. Hangkavalkád....
- Nem teszik tönkre a születésnapunkat! Idehívok  50 embert, és kipakoljuk ezt az egész helyet, ha kötekszenek!
- Xinaf, Xinaf! Jól vagy? Ne hozzak valamit?
- Menjetek ki légyszíves! Leszarom hogy pisálnod kell, a haverom hány!
- Boldog szülinapot...

Össze-vissza jönnek a mondatok, Xinaf az eszméletvesztés határán... vizet itatnak vele. Szinte azonnal kihányja, még az íze sem változik. Egyik cimborája arébb löki a wc-ről. Nem tud önszántából mozogni. A cimbora hány, Xinaf nem tudja elhúzni a combját. lehányják, és ő eldöl a (remélhetőleg csak) vizes padlón.
Felrángatják. Ismét a csészét fogja. Fel akarják állítani. Nem engedi. Átkarolja a wc csészét. Hánynia kell, de már teljesen üres a gyomra.
Szól két embernek, hogy vigyék haza. Elviszik. Fel kell ébreszteni a nővérét. Nála köt ki.
Másnak sem tiszta még.

Bizony nem... még mindig érzem a hatást. A fejem fáj (eddig szimpla másnaposság), a mozgáskordinációm rossz, képtelen vagyok uralkodni az érzéseimen. Üvöltözök és dühöngök, és úgy összességébe tompa vagyok.
Félek, hogy valamelyik mókamiklós beletett valamit valamelyik piámba. 3 sör és 2 rövid nem elég sok ahhoz, hogy ennyire kiüssön. Szégyelem magam.
Egy ideig nem iszom. Semmilyen alkoholt.
Mindenkitől elnézést kérek!

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr94709833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rewrick 2008.10.12. 15:15:27

Xinaf Xinaf....
Hát, nézzük. Tragédiába nem torkollott, a semminél több volt, sokat nevettünk, és már rég ittam. Nincs okom miért panaszkodnom, és szerintem nem kell elnézést kérned. apropó, a hajnali 4-s buli, pedig so-so bevált. 5:51, az idő, amire utoljára emlékszem, egy idegen helyen, egy idegen környezetben. - KIRÁLY!!!! - akkor nézzük tovább a piálós részét, nem ettél rendesen, és... így nem lehet inni, csak ilyen eredménnyel. de bevesszük tanulópénznek. Legközelebb jobban sikerül, és hányszor fogadod meg ezt az ideig nem iszom témát? Nem kérdezte senki. :D És még egyszer nekem tetszett. És nézzük meg Al Morvint (alias Vikit? XD) 4 Mézes barackos, - Hmmm nyami. :P - és.. 4-5 sör? És a vége... :(... gyászoljuk meg a tragikus sorsú hősi véget ért rövideket... Köszönöm. - Tudom "Üllj le egyes!"

Najiva 2008.10.12. 20:20:34

Háááát,remélem teljesen jól leszel holnapra...
Csináltam Neked kókuszgolyót is, de sokak kérésére lemondtam arról,h Te abból még enni fogsz:( Pedig állítólag nagyon finom lett:)... Sajnálom,hogy igy alakult a szülinapod,s azt is, hogy nem találkoztunk. Az pedig egyértelmüen butaság,h bárki bármit beletett a piádba,hiszen a Te szülinapod volt,csupa olyan emberrel,akik Szeretnek Téged,s nem tennének Veled ilyet!!!
Volt Nálad sokkal rosszabb srác is,aki annyira nem volt képes,hogy a tőle 2méterre lévő wc-ig eljusson, lehányta a kabátom...ha ezt olvassa,ezúton is köszönöm neki!
Neked pedig Sok Boldog Szülinapot itt is!!!:)

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2008.10.13. 12:33:09

Oké, elnézést mindenkitől, akit kicsit is bánthat ez az írás. Nameg alapvetően nem akarok vádaskodni.
Tényleg örülök mindenkinek, aki ott volt, szóval köszönet nektek, de fenntartom: nem ez volt életem legjobban sikerült bulija!

DrHentes 2008.10.13. 15:48:20

Üdv Xinaf.
Nagyon jó volt a szülinapod és nem csak ez az én véleményem. Jót szórakoztunk, szerintem is hülyeség hogy valaki beleetet a piádba, ki tette volna? és mikor? Nem csak a mennyiség meg a minőség számít hanem a hangulat én már ittam komásra magam 3 üveg sörtől is. Jó volt ez így! (a kókuszgolyó tényleg nagyon finom volt ^^) Najiva sajnálom a kabátodat én ismerem a srácot és tudom hogy ő is sajnálja :(

Csilla 2008.10.13. 16:15:07

Sajnálom, hogy nem érezted magad jól a szülinapodon...:(
Jah és köszi, hogy írtál rólam!:)
pusz

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2008.10.13. 20:05:11

No, most már több emberrel is beszéltem, és megtudtam némi infót:
Egyrészt: senkiről nem feltételeztem, hogy valamit is beletett volna az italomba, de tudom hogy akkor reagál így az ember.
Voltam már masszívan részeg, de ilyen még sose volt. Teljesen képben voltam, mindent felfogtam, de a testem nem engedelmeskedett nekem.
Szégyellem magam, még ma is ég a pofám.
Másnap is idegbajos voltam, történt még pár kellemetlen dolog (mindenfajta iwiw üzenet, stb).
A nővéremnél kötöttem ki (oda vittek), és ez másnap reggel elég kínos volt.
Szóval sajnálom, annak viszont örülök, hogyha mások jól érezték magukat.
Szóval a lényeg: ha már maximálisan megalázó helyzetbe hoztam saját magam, igyekszem jól kijönni belőle: lesz egy még szűkebb körnek szervezve még egy buli (még nem tudom mikor és hol). Igenis lehet JÓZANUL is bulizni!
Köszönöm a támogatásotokat!

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2008.10.14. 10:45:13

Xinaf:
Pedig neked nem is kellett pizzát rendelned... ;) :D

Najiva 2008.10.14. 16:20:08

DrHentes!
Remélem az a fiú is kiheverte a másnapot:)
Xinaf!Abba a még zártabb körbe mi hivatalosak leszünk???
Miért nem jössz ma este velünk?

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2008.10.15. 13:06:19

Nem tudtam menni, Szókratészes osztálytársakkal voltam.
De elvileg holnap összeülünk egy valamire, nem?
(Hülye kérdés, Najiva kedves... természetesen benne vagytok!)

Najiva 2008.10.15. 18:33:26

Zoli meg én biliárdos helyre szeretnénk menni,m akkor játszanánk is meg minden és az tök jó lenne:) De Ottó nem lelkesedett az ötletért,m Ő kocsmatúrát szeretne...
Kár,h nem voltál tegnap...szerintem jól sikerült,de azért nagyon remélem,h Te is jól érezted magad!!!

Najiva 2008.10.15. 18:40:53

Amit az előbb írtam kicsit béna lett,m lehet,h nem egyértelmű,h a holnapi napról beszéltem.Szóval vmi mindenképpen lesz,majd ha találkozunk akkor eldöntjük(megjegyezném,azért rontottam el az előbb,m Daróczi úr éppen cigányozik mellettem,s nem tudtam koncentrálni:))

Démon 2008.10.16. 21:15:29

Ha hahahahaha...Rég nevettem ilyen jót XD
Baszod Xinaf...remélem sosem változol!
süti beállítások módosítása