Utolsó kommentek

Hülyék az utcán...

2008.11.21. 14:36 | Xinaf | 5 komment

Nem az első eset. Nem is példátlan eset. De nagyon debil eset...
Ismerőst költöztettem ma, aminek eredményeképpen nem tudtam bemenni a suliba. Na, sebaj. Ilyenkor engem irigyelni szoktak, ne tegyétek. Hajnali fél ötkor keltünk, és délután kettőre értem haza!
Ez most nem lényeges, ami miatt "papírra" vetem egyáltalán, az egy Nyanya!
A Nyanya külön faj. Azt a begőzőlt agyu hülyét nevezzük így, aki megfelel az alábbi követelményeknek:
- Nőnemü.
- Nem éppen fiatal, mert elég öreg.
- Hülye, mint a föld!
- Minden esetben neki kell igaza legyen.
Költöztető cimboráimmal kint állunk a célpont ház elött az utcán, csöpögő esőben. Beszélgetünk, várjuk a furgont, hogy pakoljunk, szóval a szokásos. Nyanya a kutyájával együtt kilép a kapun. Ránk tekint, majd miközben húzza fel a kapucniját, a következő kérdést intézi felénk:
"Esik az eső?"
Nem tehetek róla, nevezzetek szemtelennek, neveletlennek, vagy aminek akartok, de akaratlanul is válaszoltam: "Nem."
No, ennyi kellet Nyanyának... fölényes, lesújtó pillantást vetett rám, majd igaza biztos tudatában ezt felelte:
"Szerintem meg igen!"
Nem akartam amúgy beszólni neki. Tényleg nem. Egyszerűen kitört belőlem az ostoba válasz az ostoba kérdésre. Sajnálom, ha megbántottam, tényleg sajnálom, de ezt hozza ki belőlem az ilyesfajta hülye viselkedés. Szóval azért képzeljük magunkat a sziutba... Ez pontosan az az embertipus, aki a vízben állva megkérdi, hogy nem lesz-e vizes...

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr14781263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Keselyű 2008.11.21. 20:32:57

Egy Nyanya naplójából:

Hülyék az utcán...
Nem az első eset. Nem is példátlan eset. De nagyon debil eset...
A szomszéd kutyáját kellett sétáltatnom ma, aminek eredményeképpen nem tudtam elmenni a nyugdíjas klubba. Na, sebaj. Ilyenkor engem dícsérni szoktak, ne tegyétek. A szomszéd lába eltörött, mit tehet ilyenkor a keresztény ember?
Hajnali fél ötkor elhoztam a kutyát és délután kettőre értem haza!
Ez most nem lényeges, ami miatt "papírra" vetem egyáltalán, az egy FIATAL!
A FIATAL külön faj.
Azt a begőzőlt agyú "hülyét" nevezzük így, aki megfelel az alábbi követelményeknek:
- Nem éppen nevezhető felnőttnek, mert elég fiatal.
- Hülye, mint a föld!
- Minden esetben felkapja a vizet és ideges.
A kutyát viszem sétálni, kilépünk a kapun, látom, hogy ott áll a ház előtt pár fiatal, a csöpögő esőben.
Gondolom megszólítom, és ha szimpatikusak, talán még a lépcsőházba is beengedem őket - ne ázzanak szegények.
Mondom:"Esik az eső?" - valahogy el kell kezdeni a beszélgetést.
Erre ezek kapásból felszívják magukat és bölcsen rávágják:"Nem."
A bennem lakó kisördög azt súgta:"hagyd őket! Nem érdemes ezekkel foglalkozni."
De hangosan csak azt mondtam neki:"Szerintem meg igen!"

Bocsi, nem akartalak megbántani, csak eszembe jutott, hogy az éremnek két oldala van.

freja (törölt) 2008.11.23. 11:40:14

Na igen, minden csak nézőpont kérdése. Mindenesetre az biztos, hogy az ilyen szituációk az ilyen beszólásokkal eléggé esetlenekké válnak. Meg sokszor türelmetlenek is vagyunk talán. Az ilyenekkel nem kell nagyon foglalkozni...mééély sóhaj, aztán egy nyugis "Igen." és ennyi. Legalább "megfosztod" magadat egy kis bosszankodástól. Ízirájder... :)

freja (törölt) 2008.11.23. 11:43:11

Amúgy egy nem ide illő megjegyzés: a jobb fenti hasábod szövege kissé elgondolkodtató. A blog nem azért van, hogy másokhoz igazodj, nemde?! Akkor már rögtön nem lenne értelme (szerintem). Különben is, jobb kint ( a vélemény), mint bent. ;)
A kritikákat anélkül is valamilyen szinten mindenkinek bírnia kell...na, ennyi voltam. :)

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2008.11.23. 18:20:46

Elgondolkodtató mind a két komment.
Néha talán tényleg túl cinikus/tapló/gúnyos vagyok. Nem tehetek róla, ilyen a természetem. Igyekszem nem megbántani embereket, mégha ez kicsit nehezen is hihető. Viszont tegyük a szivünkre a kezünket: ha valaki esőben állva kérdezi meg, hogy esik-e az eső, az nem késztet mást is ilyesmi válaszra?

A blogom jobb oldali hasábja... viselem a kritikát, hiszen tudatosan nem törlök kommentet. Felválalom a véleményem következményeit. De konkrét példák állnak mögöttem: sokan szeretnének beleszólni, mit írjak, hogyan írjak.

Démon 2008.11.25. 22:22:30

Jól tetted, hogy beszóltál!!!
süti beállítások módosítása