Utolsó kommentek

Nézzétek, ámuljatok, kritizáljatok...

2008.12.14. 17:53 | Xinaf | 2 komment

Gyerekek... nézegetem a Youtube-ot, és zenés versfeldolgozásokat keresek. Mit találok? Egy igazi gyöngyszeremet!
NÉZZÉTEK MEG!
Most mit mondjak? Ady Endre: "Góg és Magóg fia vagyok én" című versének modern rocknak csúfolt zenei megvalósítása. Komolyan nézzétek meg. Eleget kommenteltem már oda, remélhetőleg többet nem fogok... akinek van rá hangulata, az írjon a szerzőnek.
A videót azért nem teszem ki, mert az én blogomon ilyennek egyszerűen nincs helye. A mű tökéletes képet alkot arról, mennyire nem az a művészet, ami az átlagtól eltér. Legalábbis nem minden esetben.
Személy szerint azt mondanám: ez a zene egyszerűen borzalmas. A ti véleményeteket meg majd ti leírjátok.

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr35822693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Despota 2008.12.15. 15:24:50

Ez röviden és tömören SZAR! A rockhoz pedig annyi köze van, mint nekem a CO hegesztéshez :P!
süti beállítások módosítása