Utolsó kommentek

Elő évértékelő

2008.12.27. 23:21 | Xinaf | 8 komment

Én azért se fogok kihagyni valamilyen gondolatot a blogomból, mert az másokra nézve káros!
Ha emlékeztek, valahol (elő nem keresem, hogy hol) leírtam, mekkora szívfájdalmam, hogy már nem írhatok le akármit ide. És nemrég, a karácsonyi feszültség közepette rájöttem: bármit leírhatok. Miért kéne nekem minden írásomat publikálnom? Hiszen lehet vázlatba is tenni!
Szóval, bár ti azt hiszitek, hogy lustálkodtam, valójában nem is keveset írtam már.
Sajnos a lelkiállapotom nem állt helyre, de lényegesen jobb, mint az ünnepek alatti. Azért a sok templombajárástól valami a tömjénen kívül is ragad az emberre.

Hamarosan itt az év vége. Most hagyjuk, ki hova megy berugni a szilveszteri partin, inkáb egészen más szempontból közelíteném meg az év végének ünnepét.
Ha módunkban áll a végtelennek tünő alkoholmérgezés mellet pár másodpercig gondolkodni, akkor mindenki pörgesse le magában a 2008-as évet. Az elöző szilvesztertől egészen a mostani szilveszterig. Szerintem tanulságos.
Én elsősorban annak örülök, hogy a sok régi, és nagyon jó társaságom bővült egy új, de szintén nagyon jó társasággal: a Szókratészes hallgatókkal. Bizony-bizony!
Nem mondom, hogy nem szoptam ebben az évben. Hajaj, nem is keveset. Általánosságban elmondhatjuk, hogy a 2008-as év egy különösen szar év volt! Soha, de soha többé nem szeretnék még hasonló válsáhokat sem átélni. Nemhogy átélni, de látni se!
Remélhetőleg nem ez volt idén az utolsó írásom, de nem kizárt, így fogadjátok egyelőre úgy, mint évértékelő írást!
Az újév legyen veletek!

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr84844486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2008.12.28. 04:18:27

"a 2008-as év egy különösen szar év volt!"
Csatlakozom. Egy évvel ezelőtt szinte minden tekintetben sokkal jobban álltam az élettel, mint olyannal, mint most.

Merlicht · http://fenyfogo.blogol.hu 2008.12.28. 09:39:57

Csatlakozom.... ezt az évet igazán át lehetett volna ugrani!

Hobbitlány 2008.12.28. 12:05:23

Úgy látszik ez mindenkinek ilyen év volt...én is kivágtam volna szívesen. Bár az augusztustól novemberig időszak egész barátságos volt. :)
De boldog újévet mindenkinek!

freyah 2008.12.29. 14:02:21

Minden rossz után jön valami jó...ehhez kívánok sok sikert!!! Na meg sok-sok újabb bejegyzést, hogy olvashassalak Téged! :)
Csak kár, hogy a másik (ténylegesen használt) blogoldalamról nem tudok hozzád kommentelni...hülyeegyrendszer!!! :)
Aztán szilveszterkor csak ügyesen, berendezés marad!

csilla88 2008.12.30. 17:49:48

Én is bízom benne, hogy már csak jobb lesz!:(
BUÉK mindenkinek!

Stiegliz 2008.12.30. 19:22:41

huh. ez tényleg szr év volt mindenkinek, nem csak nekem.....
Reméljük ezekután tényleg csak jobb jöhet.....
De azért ategnap estét élveztem :)

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2008.12.31. 00:43:13

Idén már valószínűleg nem lesz új bejegyzés. De ki tudja?
Mindenkinek nagyon Boldog Új Évet kívánok!

Hilts 2008.12.31. 23:51:41

Kívánok én is mindenkinek boldogabb új évet! Isten adjon szebb jövőt!
Xinaf, te pedig valamikor legyél msn-en, komoly beszédem volna veled...:)
süti beállítások módosítása