Utolsó kommentek

Pályaválasztási tanácsadás

2009.01.15. 00:34 | Xinaf | 8 komment

Szarrá röhögtem magam! Ezért kaptok még egy bejegyzést!
Ráakadtam egy honlapra, ami megmondja, kinek mi lenne az ideális "foglalkozás", név alapján. Nekem a megtisztelő hipnotizőr-t hozta ki (valódi névre), de akadt még pár érdekesség:

Gyurcsány Ferenc - Amatőr nőgyógyász
Orbán Viktor - Pedofil
Fekete Pákó - Gyúrós kopasz
Adolf Hitler - Bohóc
Szálasi Ferenc - Útálatos szomszéd
Polgár Tamás - Ideiglenesen alkalmatlan az életre
Sztálin - Moszkva téri punk
Kiszel Tünde - Majom idomár
Xinaf - Nyálas poprajongó :) (ez azért kicsit szíven ütött...)

Szerintem ennyi elég is kedvcsinálónak, próbáljátok ki, és nyugodt szívvel kommenteljétek be, kinek mit ajánlott a csodamasina:) Vége a pályaválasztási problémáknak!

ERRE A LINKRE KATINTS AZ EGEREDDEL!

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr51878751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Despota 2009.01.15. 01:42:35

Magyarság - Gangszta ???
Despota - Plázajáró ???

Newsee77 2009.01.15. 09:12:05

nyuszi: rally versenyző (gondoljatok a gépes rallizásaimra!)
newsee: amatőr sky-boardos
teljes néven: bármi, kivéve az, amit most csinálsz

Hobbitlány 2009.01.15. 12:14:07

Igen, ezt a linket ismertem. :) Jót nevettem rajta anno én is, és persze minden barátom nevét beütögettem. :D

* ha nem vesznek fel sehova vagy ha nem elég az ösztöndíjam, majd beállok táncosnak egy melegbárba, amire a nevem (ill a link) szerint predesztinálva vagyok. :D

Kiora 2009.01.15. 14:03:40

kyora-chan - rendőr a butábbik fajtából
hekateo - öngyilkos merénylő
jelenlegi teljes nevemre és is megkaptam a nyálas poprajongót
ami pedig majd lesz a teljes nevem - arra 'előjel' nélkül a zsebtolvaj, 'előjellel' pedig az irodai csicska megtisztelő foglalkozását kaptam XD...igen: poén

Despota 2009.01.15. 20:17:46

@kyora:

kyora-chan - rendőr a butábbik fajtából

TUDTAM!!!! 2006 október 23. is miattad volt :)!

Hilts 2009.01.15. 21:40:34

Gaál Péter-Filozófus
Hilts-Te kinek képzeled magad,hogy nem dolgozol?

Jót röhögtem, főleg annak tükrében,hogy jövő héten mennyit fogok melózni:)

Kiora 2009.01.15. 23:44:50

Despota Drága!

Mégis hehh? - tudod "páran" még előtte (igaz, jóval előtte - értsd: a nyár folyamán valamikor) megbeszéltük, h megyünk Ricsére a Wigwamba aznap....nos: Én Ott voltam!!! - Tudom, Te épp hősiesen barikádokat emeltél épp, de akkor is! magamra hagytatok!...a viccet amúgy értem, csak nem veszem...

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2009.01.16. 23:58:53

Fantasztikus, hogy elszórakoztatja az embereket egy véletlenszám-generátor, ha csatlakoztatnak hozzá egy szöveges adatbázist... :D
süti beállítások módosítása