Utolsó kommentek

Ez most vicc vagy komoly?

2009.04.13. 12:51 | Xinaf | 6 komment

Nem tudom eldönteni, ezt a számot komolyan gondolták, vagy van benne egy nagy adag irónia?
Mint kiderült, ez egy biszex és leszbi lányokból álló zenekar. Van benne némi fenimizmus. Aki nem óhajtja végigélvezni a muzsikát (a szám nekem tetszett, szöveg ide vagy oda), annak most leírom a szövegét is:

"Frászt kapok már a férfiaktól
Elegem lett a sok hülye faszból
Tudom jól, baby magadtól néha te is azt kérdezed
Vajon még meddig tart ez az állapot
Hogy a pasik mind hülye állatok?
Ne aggódj, nem vagy egyedül
Csajok, gyülekezzetek

Ref:
Mert láttam egy nyuszikát a Play Boyban
A bugyimban azóta téboly van
Én nem is tudtam, hogy így érzek
De csípem a nőket

Ref 2:
Nekem nő kell, nekem nő kell
Nekem nő kell, értsd meg, nem pasi
Nekem nő kell, nekem nő kell
És meg fogom kapni
Nekem nő kell, nekem nő kell
Nekem nő kell, értsd meg, nem pasi
Nekem nő kell, nekem nő kell
És jól ki fog kapni

Szarok én a múlt havi csekkre
Bejelentkeztem a leszbi-chatre
Szőke, nagycsöcsüek előnyben
Na gyerünk, emberek

Eddig bámultam csak a tv-ben
Had csináljam most élőben
Attól tartok, itt a helyed
Ma egy kurvát rendelek!

Ref:
Mert láttam egy nyuszikát a Play Boyban
A bugyimban azóta téboly van
Én nem is tudtam, hogy így érzek
De csípem a nőket

Ref 2:
Nekem nő kell, nekem nő kell
Nekem nő kell, értsd meg, nem pasi
Nekem nő kell, nekem nő kell
És meg fogom kapni
Nekem nő kell, nekem nő kell
Nekem nő kell, értsd meg, nem pasi
Nekem nő kell, nekem nő kell
És jól ki fog kapni

Egyrészről akár komoly is lehet. Leszbi és biszex tagu zenekar ugyebár... nade a klippben az a kurvás vonaglás egészen biztos, hogy férfiaknak szól. A szövegét tekintve, szerintem az is.
Most titeket kérdezlek, kedves olvasók: eme meleg hölgyek tényleg teljesen komolyan gondolták ezt a dalt, vagy ez saját kis mikrotársadalmuk kritikája?
 

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr591062305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2009.04.13. 13:06:35

Sorry, de nem tudom kisebbé tenni a videót.

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2009.04.13. 19:04:58

Hm, fogalmam sincs. Kábé ugyanakkora eséllyel komoly, szarkazmus vagy poén.

Hobbitlány 2009.04.14. 14:56:58

Szerintem pedig csak egyszerű marketingfogás: életemben nem hallottam róluk (mondjuk ez esetemben nem meglepő), és én a klipet sem néztem meg, mégis itt vannak az oldaladon. Ilyesmivel könnyen el lehet adni a dolgokat...
Messziről jött ember meg azt mond, amit akar: én is mondhatom azt, h leszbi vagyok, mivel cáfolja meg akárki?
Emlékezzetek csak a tatu-ra. Ugyanaz a sztori.

Raizen31337 2009.04.14. 19:00:39

Szerintem akár komoly is lehet........de ezt nem igazán fogjuk tudni eldönteni.
Mindenesetre az ilyesfajta feminizmust mélyen megvetem. Nem is igazán a fikázásért vagyok itt, ezért szerintem a maradék véleményemet megtartom.

Hobbitlány 2009.04.14. 22:51:56

Azért ez nem is feminizmus...én sem vagyok oda a feministákért, de azért ne sértsük meg őket ennyire. :) A feminizmus nem egyenlő a homoszexualitással. Sőt. Legalább is amennyire én tudom.
Mindenki szerint komoly...néhány téren még mindig naiv vagyok, úgy tűnik. :)
süti beállítások módosítása